Kalkulacja piękna

Nie musisz wydawać fortuny by świetnie wyglądać! Wiele kosmetyków działa świetnie, mimo że kosztuje niewiele. Są też jednak takie, w które warto zainwestować. Które? Podpowiadamy.

Być może wchodząc do luksusowej perfumerii zadajesz sobie pytanie: czy to wszystko rzeczywiście musi tyle kosztować? Odpowiedź jest prosta – nie musi. Nie ma potrzeby co miesiąc wydawać kroci na kosmetyki, bo wiele z nich działa równie skutecznie wtedy, gdy kosztują niewiele. Ba, bardzo często ich cena jest wypadkową sprytnego marketingu, pięknego opakowania i poczucia luksusu, jakie nam dają, a niewiele ma wspólnego ze składnikami czy wyjątkowym działaniem. Bądź sprytna! Inwestuj w urodę tak, by miało to sens. Przekonaj się, na co nie warto wydawać, a w którym przypadku droższe oznacza też lepsze.

Tematy:

Nieprawidłowy email

Foto: istock

Krem do twarzy

Tu liczy się nie tylko cena, ale cała otoczka, jaką wokół kremu tworzą jego producenci. Zachowaj czujność, jeśli przekonują, że zawiera kosmiczne cząsteczki o skomplikowanych nazwach, a do tego obiecują, że w kilka dni pozbawi cię zmarszczek i innych oznak starzenia. To absolutnie niemożliwe. Do tego kosztuje fortunę? Omijaj z daleka. Tak naprawdę działanie każdego, nawet przeciwzmarszczkowego kremu, jest jedno: nawilżać skórę. To właśnie dzięki odpowiedniemu nawilżeniu długo zachowuje ona gładkość i jędrność, a jeśli wcześniej była przesuszona, są szanse, że dzięki kremowi (nawilżającemu!) zmarszczki wydadzą się płytsze. Aby tak się stało, nie potrzeba wiele. Sprawdzone składniki nawilżające to ceramidy, kwas hialuronowy, mocznik, gliceryna. Kremy z ich dodatkiem nie muszą dużo kosztować. Znajdź taki, który swoją konsystencją i zapachem, a także efektem, jaki daje, najlepiej odpowiada potrzebom twojej skóry. Spokojnie może być z drogerii, a jeszcze lepiej z apteki.

Kalkulacja piękna (slajd 1 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego