Victoria Beckham i Beyonce sprzedają produkty do manicure’u

Już nie tylko śpiewają i projektują ubrania, gwiazdy coraz chętniej próbują swoich sił w kreowaniu urodowych trendów. Victoria Beckham i Beyonce stawiają na pielęgnację dłoni i wypuszczają na rynek produkty do manicure’u.

Bulls Press / Getty Images

Przypatrując się zachodzącym na rynku zjawiskom można wysnuć jeden wniosek – branża urodowa rozwija się równie prężnie, jak moda. Dlatego gwiazdy decydują się na zaznaczenie swojej obecności także na tym polu. Ostatnio Anja Rubik wypuściła swój pierwszy zapach Original, a Christian Louboutin od jakiegoś czasu sprzedaje lakiery do paznokci sygnowane swoim nazwiskiem. Projektant poszedł o krok dalej i ze zwykłego kosmetyku zrobił naprawdę ekskluzywny produkt – cena flakonu z limitowanej kolekcji lakierów kosztuje więcej, niż niejedna para butów z czerwoną podeszwą.

Pielęgnacja dłoni zdaje się mieć największy potencjał, ponieważ to właśnie ten segment koncentruje największą uwagę gwiazd. Do ich grona dołączyły Victoria Beckahm i Beyonce, które także zaznaczyły swoją obecność w branży urodowej. Obie gwiazdy wypuściły na rynek akcesoria do zdobienia paznokci. Victoria Beckam rozpoczęła współpracę z marką Nails Inc., pod skrzydłami której stworzyła własną linię lakierów o nazwie Victoria Victoria Beckham. To debiut projektantki na rynku kosmetycznym.

- Wiem, co jest modne i mam zdecydowane zdanie na ten temat. Więc jeśli tylko nadjedzie odpowiedni moment, na pewno będę realizować więcej urodowych projektów – powiedziała projektantka w rozmowie z portalem WWD.

Póki co kolekcja lakierów Victorii Beckham będzie składać się z dwóch kolorów, jakie mogliśmy zobaczyć na wybiegu jej wiosennej kolekcji –bieli (Bamboo White) i czerwieni (Judo Red). Kosmetyki inspirowane są japońską kulturą, a eleganckie flakony zaprojektował Fabien Baron. Lakiery Victorii Beckham mają być nie tylko ozdabiać, ale także pielęgnować paznokcie, dlatego w ich składzie znajduje się wyciąg z japońskiego bambusa. Lakiery do paznokci Victorii Beckham trafią do sklepów na początku lutego 2015 roku.

nailsinc.com
nailsinc.com
Bulls Press

Beyonce wykazała się nieco większą ekstrawagancją w tworzeniu urodowych trendów. Wokalistka zamiast uporczywego dla wielu kobiet malowania paznokci, proponuje ich ozdabianie za pomocą kolorowych naklejek. Nie są to jednak byle jakie naklejki – Beyonce postarała się, by jej fanki mogły utożsamić się z gwiazdą i oferuje identyczne wzory, jakie zaprezentowała na dłoniach w swoich teledyskach: neonowe pasy z klipu do piosenki Blow lub różne typy kraty z teledysku do Flawless. Ozdoby wykonała firma NCLA, której właścicielką jest wieloletnia manicurzystka wokalistki. Produkty dostępne są w sklepie internetowym Beyonce i kosztują 12 funtów.

shop.beyonce.com
shop.beyonce.com
shop.beyonce.com
Bulls Press

Tematy:

Nieprawidłowy email