Ubierz się w zapach od Keitha Haringa

DKNY - kultowa nowojorska marka ubrań, wprowadza na rynek jedyną w swoim rodzaju kolekcję zapachów inspirowaną twórczością Keitha Haringa, ikony sztuki.

Keith Haring Art by DKNY

Energia Nowego Jorku, śmiały efekt, siła wspólnoty - nowy zapach wysławia wspólną miłość Keitha Haringa i DKNY do Wielkiego Jabłka oraz projekty będące deklaracją artysty. Ta wyjątkowa kolekcja zapachów stworzona została z myślą o kobiecie, która kocha życie w mieście, kulturę i sztukę, która przełamuje granice.

Keith Haring Art by DKNY

- Zawsze inspirowało mnie życie i wrodzony styl artysty - mówi Donna Karan. - Twórczość Keitha Haringa podziwiam odkąd jego projekty po raz pierwszy pojawiły się w nowojorskim metrze. Są one nie tylko wizualnie atrakcyjne, ale również zawierają przesłanie, które, moim zdaniem, przemawia do każdego. Jest ono zdecydowanie zgodne z ideą DKNY - młoda, miejska i całkowicie oryginalna sztuka nadająca się do noszenia.

Keith Haring Art by DKNY

Grafiki z nowojorskiego metra przeniosły się do perfumerii i ozdobiły dobrze znane miłośnikom perfum flakony: Be Delicious, Golden Delicious, Fresh Blossom oraz Woman.

Keith Haring Art by DKNY

Zapachy Keith Haring Art by DKNY będą dostępne w maju 2013 roku wyłącznie w perfumeriach Sephora.

Ceny:

DKNY Be Delicious Art – 209 zł

DKNY Fresh Blossom Art – 209 zł

DKNY Golden Delicious Art – 209 zł

DKNY Art Women – 239 zł

Keith Haring Art by DKNY

Keith Haring

Keith Haring (1958-90) był jednym z najbardziej znanych młodych artystów, filmowców, wykonawców i muzyków, którego twórczość nawiązywała do miejskiej kultury ulic Nowego Jorku w latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Zainspirowany twórczością artystów graffiti, których prace pokrywały wagony metra, Haring zaczął rysować białą kredą na czarnym papierze wykorzystywanym do przykrywania wolnych tablic reklamowych. Swoimi rysunkami zdobiącymi metro Haring był w stanie dotrzeć do szerokiej i różnorodnej publiczności, a oprócz tego metro ostatecznie stało się, jak określił to Haring, „laboratorium” umożliwiającym mu wypracowywanie jego pomysłów.

Keith Haring Art by DKNY

Misją Haringa było tworzenie sztuki dostępnej dla wszystkich, „sztuki na co dzień. sztuki dla każdego.” Już w 1980 roku Haring zaczął wystawiać swoje prace w galeriach i muzeach na całym świecie, ale jednocześnie w dalszym ciągu uczestniczył w projektach publicznych, w tym w kampaniach zwalczania analfabetyzmu oraz w inicjatywach mających na celu walkę z AIDS.

Przed śmiercią Keith Haring założył fundację swojego imienia, aby kontynuować i wzmacniać dzieło swojego życia, którym było niesienie pomocy dzieciom i organizacjom zajmującym się walką z AIDS. Przez całą swoją karierę Haring tworzył murale, rzeźby i obrazy, wspierając w ten sposób szpitale, dzieci z ubogich rodzin oraz różne organizacje zajmujące się ochroną zdrowia.

Tematy:

Nieprawidłowy email