Świat bez raka piersi jest możliwy!

To marzenie może się spełnić. Wierzą w to miliony ludzi na całym świecie. Wierzą w to również twórcy Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi, która rusza z początkiem października.

ThinkStock

– Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę – to hasło tegorocznego kampanii na rzecz walki z rakiem piersi Estee Lauder Companies.

To wezwanie do działania. Świadomość już istnieje, ale potrzebne są kolejne akcje, które przybliżą nas do całkowitego wyeliminowania raka piersi.

W ciągu ostatnich 21 lat Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estee Lauder Companies, zapoczątkowana przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder, współtwórczynię Różowej Wstążki i założycielkę Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi, stanowiła przewodni głos w budowaniu świadomości problematyki raka piersi i zapoczątkowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień.

Zgodnie z wizją Evelyn H. Lauder tegoroczna Kampania ma nie tylko budować świadomość, ale przede wszystkim zachęcić do podjęcia konkretnych działań nakierowanych na zapobieganie chorobie i jej wyeliminowanie. Kampania oraz towarzyszące jej inicjatywy chcą zbierać fundusze na kluczowe badania medyczne, dzięki którym pragnienie wielu tysięcy chorych w przyszłości może się spełnić.

– Lęk towarzyszący chorobie stopniowo ustępuje miejsca nadziei i inspiracji – mówi William P. Laduer –Dyrektor Naczelny Estee Lauder, zapowiadając tegoroczną Kampanię. – Moja matka Evelyn H. Lauder wierzyła, że nikt nie zdoła pokonać raka w pojedynkę – sercem naszej Kampanii jest ten właśnie duch jedności, a w walce z chorobą uczestniczą ludzie z całego świata.

Wraz z początkiem października ta wielka rzesza mocno zaangażowanych ludzi rozpocznie Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi.

– Co roku na całym świecie nasi pracownicy, klienci i sprzedawcy z wielkim entuzjazmem i zaangażowaniem włączają się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi – mówi Fabrizio Freda – Prezes i Dyrektor Generalny Estee Lauder. – Wizja tegorocznej Kampanii została zainspirowana tą pasją i kryjącym się w niej potencjałem wprowadzenia prawdziwych zmian w życie osób i rodzin dotkniętych chorobą.

Do tej pory w ramach Kampanii udało się zebrać 48 milionów dolarów przeznaczonych na wsparcie badań, edukacji i usług medycznych na całym świecie.

– Naszym zamiarem jest, aby tegoroczna Kampania odbiła się echem w każdym zakątku świata, co pozwoli zebrać znaczne fundusze i zachęcić ludzi do dzielenia się siłą oraz zbliży nas jeszcze bardziej do ostatecznego celu, jakim jest świat bez raka piersi – dodaje Fabrizio Freda.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

Twarzą Kampanii jest Elizabeth Hurley – modelka i twarz Estee Lauder oraz Światowy Ambasador Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi.

– Z przyjemnością włączyłam się w tę dynamiczną nową Kampanię, która umacnia ludzi i łączy miliony osób na całym świecie – kobiety, mężczyzn, rodziny – pozwalając im czerpać siłę od siebie nawzajem w dążeniu do realizacji misji Evelyn, którą jest wyeliminowanie raka piersi na zawsze – mówi modelka. - Evelyn wierzyła, że możemy tego dokonać, i ja również w to wierzę. Razem nam się uda.

Kluczowym elementem Kampanii jest globalne doświadczenie społeczne, w ramach którego ludzie z całego świata tworzyć mogą Kręgi Siły – złożone z przyjaciół, rodzin, współpracowników i najbliższych. Kręgi te zaangażowane zostaną w działania na mniejszą i większą skalę, zbliżające świat do całkowitego wyeliminowania raka piersi.

Ponad to, celem tegorocznej Kampanii jest zebranie 5 milionów dolarów na wsparcie badań nad rakiem piersi na całym świecie. Na oficjalnej stronie Kampanii BCAcampaign.com można przekazywać dowolne kwoty na wsparcie jej działalności.

W akcję włączyły się także marki kosmetyczne koncernu Estee Lauder. Z początkiem października w drogeriach Sephora, Marionnaud oraz Douglas pojawią się specjalne produkty oznaczone Różową Wstążką. Dochód z ich sprzedaży przekazany zostanie na wsparcie badań nad lekiem na raka piersi, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego – założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Limitowane produkty zaangażowane w Kampanię znajdziecie w ofercie: Estee Lauder, Clinique, DKNY, La Mer oraz Bobbi Brown.

Dodatkowo już od 1 października we wszystkim perfumeriach Douglas, Marionnaud oraz Sephora przy kasach rozdawane będą rózowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się wielka międzynarodowa Kampania.

Wyjątkowym elementem tegorocznej Kampanii będzie trzecia edycja płyty muzycznej „PiN in PINK – Radio PiN i Maciej Ulewicz prezentują…”. Album powstał przy współpracy Radia PiN i Universal Music Polska.

Zobaczcie, jakie produkty biorą udział w tegorocznej Kampanii:

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

BOBBI BROW - FRENCH PINK SETLimitowany różowy zestaw - róż do policzków oraz pędzel do makijażu. Cena: 250 zł

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

CLINIQUE - DRMATICALLY DIFFERENT MOISTURIZING LOTIONBestsellerowa emulsja nawilżająca poprawiająca odporność bariery skórnej o 54%.Dostępna w limitowanej wersji z breloczkiem w kształcie litery "C" oraz zestawem trzech serduszek ozdobionych wstążeczkami. Cena: 175 zł

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

ESTEE LAUDER - EVELYN LAUDER AND ELIZABETH HURLEY DREAM LIP COLLECTIONDuet Pure Color Lipstick oraz Pure Color Gloss, który nada Twoim ustom nutę różu. Pełnej wielkości pomadka w odcieniu Rubellite oraz limitowana edycja błyszczyka w odcieniu Hot Pink dostępne są w stylowym fakturowanym etui. Cena: 150 zł

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

DKNY - BE DELICIOUS FRESH BLOSSOMLimitowana wersja kwiatowej odmiany kultowego jabłka to beztroski i do głębi kobiecy zapach, w którym odnajdziesz nutę soczystego grejpfruta, czarnej porzeczki i moreli, a także: kroplę konwalii, woń płatków róży oraz jaśminu. Zapach jabłoni pogłębia osadzająca się na ciele woń raminu. Cena: 249 zł

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

ESTEE LAUDER - EVELYN LAUDER DREAM SOLID PERFUME COMPACTTo kolekcjonerski kompakt z przepięknym nowym wzorem z Różową Wstążką. Misterny, ręcznie wykonany kompakt w tym roku wypełniony jest jednym z najpopularniejszych zapachów Estee Lauder. Cena: 250 zł

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

CLINIQUE - ALMOST LIPSTICKLimitowana wersja niezwykle popularnej pomadki Almost Lipstick - Pink Ribbon Honey w specjalnym odcieniu. Kosmetyk umieszczony jest w specjalnym etui. Cena: 95 zł

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

ESTEE LAUDER - ADVANCED NIGHT REPAIR SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II Nowa edycja kultowego kosmetyku, do której dołączona jest piękna bransoletka z zawieszką. Cena: 420 zł

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

PIN IN PINK 3 - MACIEJ ULEWICZ I RADIO PIN PREZENTUJĄ...Wyjątkowy muzyczny projekt Radia PiN i Universal Music Polska oraz polskiego oddziału Estee Lauder. Płyta dostępna będzie z 3 różnymi okładkami – matki z córką, chłopaka z dziewczyną i dwóch przyjaciółek.PiN in PINK 3 to 21 utworów z okazji 21 edycji Kampanii: -SARAH BLASKO – NOT YET -PAN JĘDRAS – CISZA/SMS PO KŁÓTNI -MATT DUSK – HISTORY REPEATING -ASAF AVIDAN – DIFFERENT PULSES -JAMIE CULLUM – WHEN I GET FAMOUS -JAY JAY JOHANSON – SO TELL THE GIRLS THAT I AM BACK IN TOWN -BOBBY DARIN – CARAVAN -NATALIE COLE – I’M BEGINNING TO SEE THE LIGHT -DUKE ELLINGTON – LIMBO JAZZ -DAVE BRUBECK – TAKE FIVE Płyta będzie dostępna w Empiku i najlepszych salonach muzycznych od końca września 2013. Cena: 39,90

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

CLINIQUE - CHUBBY STICKClinique Pink with Purpouse Chubby Stick to limitowana wersja słynnej kredki do ust nadającej delikatny różowy kolor, a przy tym totalne nawilżenie. Kredka schowana jest w malutkiej różowej kosmetyczce. Cena: 79 zł

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi

LA MER - THE HAND TREATMENTTo limitowana wersja luksusowego kremu do rąk, którego opakowanie po raz pierwszy zostało zaprojektowane specjalnie na cześć Kampanii BCA. Cena: 205 zł

Tematy:

Nieprawidłowy email