Rihanna dla M.A.C.

Kariera Rihanny rozwija się w zawrotnym tempie. Młoda barbadoska nie ogranicza swoich artystycznych możliwości. Zaraz po wydaniu nowej płyty, wokalistka wzięła się za projektowanie ubrań i tworzenie własnej linii kosmetyków. Pod skrzydłami marki M.A.C Rihanna będzie tworzyć kolekcje swoich kosmetyków.

Zdjęcia vuMag BlueServices

Nietuzinkowa uroda i oryginalny styl Rihanny inspiruje kobiety na całym świecie. Nic zatem dziwnego, że kosmetyczny lider postanowił wykorzystać wizerunek wokalistki do promocji swoich produktów. Oczywiście Rihanna będzie miała ogromny wpływ na dobór kosmetyków linii „Riri hearts M.A.C.”, w końcu to właśnie jej wygląd determinuje elementy i kolory kolekcji.

Wiadomo także, że współpraca z marką M.A.C. rozłożona jest na kilka etapów. Cztery kolekcje sygnowane nazwiskiem wokalistki pojawią się na przestrzeni 2013 roku. W sumie Rihanna we współpracy z M.A.C. stworzyła 31 nowych kosmetyków.

Pierwsza część kolekcji pojawi się 4 maja z okazji trasy koncertowej „Diamond's Tour” i będzie dostępna przez wakacje w sklepie internetowym firmy. W skład kolekcji wchodzić będą: szminka, czerwony błyszczyk, paleta cieni do powiek, dwa róże do policzków oraz pędzel. Kluczowym elementem pierwszej linii kosmetyków Rihanny jest czarna szminka, która ma zdetronizować do tej pory najpopularniejszą pomadkę M.A.C. – Ruby Woo.

-Niezwykle trudno było mi wybrać kolor, który będzie lepszy od Ruby Woo. Ta szminka jest niesamowita, pasuje do każdego koloru skóry. Ale nie poddałam się – próbując wielu barw na ustach moich przyjaciółek o różnych kolorach skóry, wybrałam taki, który pasuje do urody każdej kobiety.

Do tej pory firma M.A.C. współpracowała już z takimi celebrytkami, jak: Lady Gaga, Pamela Anderson czy Niki Minaj, ale Rihanna jest pierwszą gwiazdą, która podpisała długoterminowy kontrakt z firmą.

Zobacz także jak Rihanna poradziła sobie w roli projektantki mody, przeczytaj o pierwszej kolekcji ubrań wokalistki!

Zdjęcia vuMag BlueServices

Tematy:

Nieprawidłowy email