Nowa – stara kampania Calvina Kleina z Christy Turlington

Marketingowcy Calvina Kleina wykazali się genialnym pomysłem – zamiast tworzyć nową kampanię, marka zdecydowała się na przypomnienie zdjęć z 1995 roku.

Calvin Klein

Odświeżenie kampanii to pomysł na świętowanie 25-lecia zapachu Eternity. Twarzami starej – nowej reklamy są Christy Turlington i duński model Mark Vanderloo. W aktualnej wersji zdjęcie opatrzono dodatkowym napisem: Time can’t touch us. Celebrating 25 years. Patrząc na Christy Turlington z 1995 roku i porównując ją do współczesnych zdjęć, naprawdę można stwierdzić, że 20 lat w żaden sposób nie wpłynęło na urodę modelki.

Calvin Klein

W tym roku zespołowi Kleina zebrało się na wspomnienia. Podobne zagrania marketingowe wprowadzono do portali społecznościowych, zachęcając klientów Calvina Kleina do publikowania w sieci swoich zdjęć robionych na podobiznę reklamy z Kate Moss z lat ’90. W zeszłym roku odświeżono także kampanię bielizny z Turlington, która zadebiutowała 25 lat temu jako twarz marki.

Wznowienie starej reklamy jest świetnym zagraniem marketingowym – po pierwsze obniża koszty produkcji kampanii, to dodatkowo działa na naszą psychikę pobudzając wspomnienia i oddziałując na nasz sentyment. Oczywiście pomysł jest jak najbardziej uzasadniony ze względu na obchodzone w tym roku ćwierćwiecze zapachu.

Calvin Klein

Tematy:

Nieprawidłowy email