Misiowy zapach Jeremy’ego Scotta dla Moschino

Jeremy Scott bezkompromisowo zaznacza swoją obecność w domu mody Moschino. Projektant wprowadza swoje odważne pomysły już nie tylko do kolekcji ubrań, ale także do sektora urodowego włoskiej marki.

fot. Steven Meisel / Moschino

Gdy Jeremy Scott objął stanowisko dyrektora kreatywnego Moschino w 2013 roku wiedzieliśmy, że włoski dom mody czeka rewolucja. Odważne projekty, komiksowe hasła i wskrzeszone postaci z kreskówek stały się znakiem charakterystycznym marki. Jednak to nie koniec niebanalnych pomysłów Scotta. Projektant zaprezentował właśnie nowy zapach Moschino – pierwszy, który wyszedł spod jego skrzydeł.

Perfumy znajdują się w oryginalnym flakonie, który przybrał postać pluszowego misia. Maskotka, opatrzona napisem This Is Not a Moschino Toy przypomina, do czego (nie) jest przeznaczona. Jednak to nie koniec kontrowersji – aby użyć perfum należy odczepić misiową głowę, która ochrania atomizer flakonu. Przyznajcie, że trzeba podjąć dość drastyczną czynność, by dostać się do zawartości butelki.

Zapach jest przeznaczony dla obu płci. Zastanawiam się tylko, czy męska część klienteli Moschino z chęcią postawią pluszowy flakon na półkach swojej łazienki…

W kampanii reklamowej Moschino Toy udział wzięła Isabeli Fontana, odziana w pokaźny zastęp pluszaków. Autorem zdjęć jest Steven Meisel.

fot. Steven Meisel / Moschino
fot. Steven Meisel / Moschino

Tematy:

Nieprawidłowy email