Gwyneth Paltrow inwestuje w urodę. Została dyrektor kreatywną Juice Beauty

GOOP, lajfstajlowa strona założona przez Gwyneth Paltrow, rozwija się i nie poprzestaje tylko na modzie. Gwyneth, GOOP i marka Juice Beauty właśnie podjęły długofalową współpracę, w ramach której Paltrow została dyrektor kreatywną Juice i będzie odpowiadała za makijaż. Ponadto marki pracują nad nową linią kosmetyków, które trafią na rynek za rok.

fot. getty images

Gwyneth Paltrow to swoisty fenomen w Hollywood. Aktorka, którą wszyscy uwielbiają nienawidzić, coraz głębiej wchodzi w świat dziennikarstwa lajfstajlowego. Kilka lat temu aktorka założyła portal GOOP, który pierwotnie ograniczał się tylko do newslettera z poradami na temat zdrowia, urody i mody. Teraz to portal dla kobiet sukcesu, które starają się żyć pełnią życia. Momentami nieco oderwany od rzeczywistości cieszy się zaskakującą popularnością. A Gwyneth doskonale wie, że będąc na fali, trzeba wykorzystywać wszystkie nadarzające się okazje. Dlatego na początku stycznia zaczęła rozmowy o współpracy z marką Juice Beauty, produkującą organiczne kosmetyki. W efekcie negocjacji Paltrow została dyrektor kreatywną marki i dyrektor działu makijażu. Ponadto nabyła udziały w Juice Beauty, zaś firma stała się współwłaścicielem GOOP. Słowem – pełne partnerstwo.

Oznacza to, że od teraz Paltrow będzie przede wszystkim promować własną markę i niewykluczone, że będzie rzadziej pojawiała się w kampaniach Estee Lauder czy Boss. „Chciałam oddalić się od kwestii celebryckich kontraktów. Oczywiście bardzo cenię wszystkie te, które w przeszłości podpisałam, zawsze robiłam to świadomie, ale teraz skupiam się na rozbudowie GOOP i chcę wykorzystać celebrycki aspekt by bardziej rozbudować moją własną markę,” powiedziała Paltrow w rozmowie z WWD.

Paltrow, która ma na koncie jedną inwestycję w biznes urodowy – salon fryzjerski w Kalifornii, podpisała pięcoletni kontrakt z Juice Beauty. Marka obecnie jest dostępna tylko w USA, ale w przyszłym roku pojawi się też linia kosmetyków do makijażu, zaprojektowana przez Paltrow, która ma szanse na międzynarodową dystrybucję. Doskonale wiemy, że wejście do świata mody to dla celebrytek doskonały interes. Wystarczy spojrzeć na przykład Mirandy Kerr, która założyła swoją markę – Kora kilka lat temu, jako hobbystyczny, niewielki projekt. Obecnie Kerr jest przede wszystkim producentką kosmetyków i z tego czerpie największe zyski. Modelingiem zajmuje się bardziej dla zabawy niż pieniędzy.

Czy z Paltrow będzie tak samo? Aktorka ostatnio coraz rzadziej pojawia się na wielkim ekranie, więc niewykluczone, że sama zrezygnuje z filmów, zanim Hollywood na dobre zrezygnuje z niej. A uroda to przecież całkiem ładny pomysł na życie…

Tematy:

Nieprawidłowy email