TOMAOTOMO #DESIRE - recenzja kolekcji

O czym marzą i czego pragną kobiety? To jedne z największych tajemnic ludzkości, które Tomasz Olejniczak próbował odkryć swoją najnowszą kolekcją TOMAOTOMO #DESIRE.

Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media

Ekskluzywny minimalizm, elegancja i nowoczesna wersja klasyki – to propozycje, które dominują w najnowszej kolekcji TOMAOTOMO. Nie zabrakło elementów charakterystycznych dla polskiego projektanta – prostych form i bogato zdobionych tkanin.

Kolekcja #DESIRE jest hołdem dla kobiecości i elegancji. Minimalistyczne kroje stanowią o ponadczasowości krojów. Tomasz Olejniczak doskonale wie, że kobiety kochają błyskotki, dlatego w swoich kolekcjach nie rezygnuje z bogato zdobionych tkanin, które jednocześnie dodają jego ubraniom odrobiny luksusu i wieczorowego charakteru. W kolekcji dominują jedwabie, delikatne muśliny, koronki z perłowymi koralikami, cekinami oraz połyskującymi w świetle kamykami Swarovskiego. Nie mogło zabraknąć także skór, które stały się już znakiem rozpoznawczym marki.

Minimalizm kolekcji przejawia się także w jej kolorystyce, której podstawę stanowią czerń i śmietankowa biel. Jednak i w tej kwestii projektant pozwolił sobie na odrobinę ekstrawagancji, przełamując klasyczne barwy soczystym fioletem. Po raz pierwszy też na wybiegu TOMAOTOMO pojawiły się printy. Małe sowy wypełniające powierzchnię ubrań lub okalające napis #DESIRE są jednym z najbardziej charakterystycznych motywów tej kolekcji.

To już trzecia autorska kolekcja TOAMOTOMO zaprezentowana na niezależnym pokazie. Tomasz Olejniczak dobrze wykorzystał czas i doświadczenie, jakie zdobył podczas kilku edycji łódzkiego Fashion Weeka, wkraczając do czołówki polskiej mody. Z każdą kolejną kolekcją projektant prezentuje ogromny progres, zaskakując nas nowymi pomysłami i oryginalnymi projektami.

Głównym partnerem pokazu TOMAOTOMO #DESIRE był producent telefonów HTC. Na nogach modelek mogliśmy oglądać buty marki Wojas. Makijaże powstały dzięki wizażystkom marki INGLOT, a o fryzury zadbała marka WELLA. O nastrój gości pokazu zadbały marki MARTINI oraz CORNELIUS. Modelki na backstege’u przez cały dzień wspierała marka OSHEE. Partnerem pokazu było też BOOKSY, modna aplikacja do umawiania wizyt beauty.

Poniżej zobaczycie wszystkie sylwetki kolekcji #DESIRE TOMAOTOMO

Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI, ligay / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI / MW Media
Foto: ANDRAS SZILAGYI, ligay / MW Media

Tematy:

Nieprawidłowy email