Największe sensacje świata mody w 2016 roku

Zbliża się czas podsumowań roku, a wraz z nim decyzje o tym, które trendy przetrwają próbę czasu, jakie chwile odcisnęły piętno na branży mody, kto poniósł porażkę, a kto osiągnąć sukces. Zaczynamy od najbardziej kontrowersyjnych, sensacyjnych i zaskakujących wydarzeń 2016 roku.

Tematy:

Nieprawidłowy email

Foto: East News

#SeeNowBuyNow

Christopher Bailey u Burberry w Londynie, Ralph Lauren i Tommy Hilfiger w Nowym Jorku, a w końcu Robert Kupisz kolekcją Krivan w Warszawie (na zdjęciu) postanowili umożliwić swoim najwierniejszym klientom noszenie ubrań swojego projektu w chwilę po tym, gdy po wybiegu przedefilowały w nich modelki. Model biznesowy nazywany #SeeNowBuyNow, który zaburzy dotychczasowy cykl sezonów (wiosną pokazuje się kolekcję na jesień, a jesienią na wiosnę), już przynosi gigantyczne zyski. Pytanie tylko, kiedy w ślad za pionierami pójdą pozostałe marki. I czy nowy kalendarz pokazów zmieni także oblicze fast fashion, bazującej na natychmiastowej reakcji na trendy z wybiegów.

Największe sensacje świata mody w 2016 roku (slajd 1 z 16)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego