Wyhaftowany seks

Ich przepisem na sukces okazały się… pozycje seksualne. Poznaj Carne Bollente, nową francuską markę, której właściciele nie ukrywają, że kochają seks.

Ich t-shirty sprzedają się w zawrotnym tempie i prowokują do otwartej dyskusji o seksie. Francuscy projektanci znów sieją zamęt, stawiają na seks i dobrze się przy tym bawią. Bowiem kluczem do ich sukcesu okazały się… pozycje seksualne. Właściciele marki nie ukrywają miłości do seksu.

Sex postawili w centrum uwagi. I jak sami mówią kochają go nad życie, chcą więc spowodować by mówiło o nim jeszcze więcej ludzi.   Z takiego założenia  zrodziła się firma Carne Bollente, którą założył Felix Gesnouin, francuski model znany z żonglowania na backtage’u pokazów mody i sesji zdjęciowych. Pewnego dnia, po zjedzeniu lunchu z równie pokręconymi przyjaciółmi - artystami, wymyślił linię basicowych t-shirtów, które wyróżniają się jedynie małym haftem… za to jakim!

Chłopaki postanowili na zwykłych, bawełnianych t-shirtach wyhaftować erotyczne sceny, niczym z kamasutry. Kolorowe, realistyczne postaci z włóczki występują na plaży, basenie, w domu, i to w różnych kompilacjach - czasem we dwójkę, trójkę lub… czwórkę. Każdy z nas ma więc szansę na znalezienie (i noszenie) koszulki z własną, ulubioną pozycją… Za projektem stoi ilustrator, Agoston Palinko, który stworzył zabawne porno wzory, wywołujące uśmiech na twarzy, a nie zgorszenie.

Twórcy tego szalonego pomysłu (sami faceci) nie ukrywają, że zrobili to z kilku prostych powodów. Oczywistym była ochota poruszenia jednego z ich ulubionych tematów, jakim jest seks, oraz prosty sposób na zarabianie pieniędzy. Nie ukrywają również, że biznes traktują jak zabawę, przynoszącą wiele korzyści. Carne Bollente zaczęło od t-shirtów z pozycjami seksualnymi, ale przerodziło się już w artystyczny kolektyw zapowiadający kolejne działania, nie tylko w dziedzinie mody. I jak sami o sobie mówią, są przykładem na to, że nie potrzebne są biznesplany, długo planowane strategie marketingowe, by odnieść sukces.

Chłopaki wydają się być szczerzy w tym co robią, przez co Carne Bollente to firma bez nadęcia, dorabianych długich i skomplikowanych historii, które mają na celu spowodowanie atrakcyjności produktu.

Choć jest to wciąż marka niszowa, o Carne Bollente jest coraz głośniej. Pornokoszulki rozprzestrzeniają się z prędkością światła w Japonii, Chinach i Stanach Zjednoczonych. Trafiły również do Polski. Znalazła je najbardziej tajemnicza i uwielbiająca unikaty modowe gwiazda… Monika Brodka.

A Tobie jak się podobają? Obejrzyj galerię zdjęć.

Tematy:

Nieprawidłowy email