ARYTON JESIEŃ-ZIMA 2014/2015

Tradycja i nowoczesność, klasyka i odrobina rocka, stonowana elegancja i odważny, radosny kolor - tak w skrócie opisać można najnowszą kolekcję ARYTON-u, prezentowaną na FWP. Kolekcję, która otwiera nowy rozdział w twórczości marki i... pachnie świeżością!

mwmedia/AKPA

– Przez ostatnie 25 lat marka krystalizowała swoją osobowość, obserwując bieżącą modę i czerpiąc z niej klasyczne, ponadczasowe rozwiązania – zaznaczają twórcy marki ARYTON, która w tym roku obchodzi swój jubileusz i dodają, że 25 lat istnienia na polskim rynku modowym zobowiązuje. Patrycja Cierocka, która stery ARYTON-u przejęła po rodzicach kilka lat temu, zaznacza, że jej celem jest stworzenie marki, którą pokochają Polki w różnym wieku i o różnych upodobaniach modowych.

– ARYTON jako dojrzała marka, sięga do kultowych fasonów i najbardziej szlachetnych materiałów, ale jak to 25-latka, zadziornie stylizuje kobietę, aby uzyskać efekt modowej rebelii – dodają.

Właśnie taka kobieta wyłania się z najnowszego, jubileuszowego pokazu marki, który mogliśmy oglądać na tegorocznym Fashion Week Poland. Jaka będzie kobieca garderoba na sezon jesień-zima 2014/2015 zdaniem ARYTON-u?

KOBIETA ARYTON-u ma być widoczna! Pierwsze, co rzuca się w oczy to wyjątkowo soczyste kolory! Obok karmazynowych czerwieni i fuksji pojawiają się pastele, ale nie mają nic z "pudrowości", która się z nimi kojarzy. Są intensywne, jaskrawe – jak kolory landrynek w cukierni! Obok koloru trochę najgorętszych modowych trendów: turkusowy metalic i print. Mój typ to tkanina w stylu Pollocka – żółto, czarno, pomarańczowa!

mwmedia/AKPA

Oczywiście, ARYTON nie zapomina o swoich dotychczasowych fankach. Dla wieloletnich, eleganckich klientek proponuje klasykę gatunku – beże, biele, czernie. Wszystko skrojone z najlepszych, a często też wyjątkowych materiałów, takich jak kamel, wełna, moher, alpaka. Dotykałam tych materiałów i muszę przyznać, że to naprawdę wyjątkowa jakość!

W kształcie ARYTON stawia na klasyczną elegancję, doprawioną szczyptą trendu, oryginalności i glamour. Plecy fuksjowego płaszcza usiane są metalowymi napami. W błękitnym płaszczu pojawiają się kwadratowe, wystające kieszenie, a do części kolekcji dołączone są paski, przewiązywane w talii.

– Nasze klientki mają od lat 18 do nieskończoności! – mówi Patrycja Cieciorska i trudno się z nią nie zgodzić! Obok klasycznych długich płaszczy, angielskich trenczy czy kosztowych futer, genialnie uszyte i naprawdę rockowe ramoneski!

– Kolekcja jesień-zima 2014/2015 jest efektem synergii wysokiego krawiectwa, nowoczesnych konstrukcji i wyszukanych tkanin. Inspiracje są sporadyczne i luźno rozsypane – japońskie rękawy, gotyckie suknie, brytyjski trencz, secesyjne kołnierze, rockowe futra. Wszystko klamrą spina charakter zbuntowanej dziewczyny z dobrego domu, a całość dopełnia niepokojący makijaż, wymyślne uczesanie i akcesoria – opisują swoje najnowsze dzieło twórcy marki ARYTON.

mwmedia/AKPA

Choć marka ARYTON to miejsce, które głównie kojarzy się z okryciami wierzchnimi, na mnie duże wrażenie zrobiły też ubrania, które znalazły się pod płaszczami i futrami. Genialne skrojone spodnie, zwężane ku dołowi czy cudowny czerwony kostium z długim, trójkątnym dekoltem wyglądają obłędnie!

mwmedia/AKPA

Jaki był pokaz marki ARYTON? Niezwykły, nietuzinkowy, zaskakujący. Oczarował chyba wszystkich, bo komentarze, które mogłam usłyszeć na hali EXPO czy na backstage’u były naprawdę jednoznaczne. ARYTON wniósł kolor i energię. Pozwolił uwierzyć, że polska moda – nawet ta typowo butikowa, ma przyszłość. ARYTON zaskakuje i cieszy. Trudno uwierzyć, że te przepiękne rzeczy powstają nie we włoskich czy francuskich fabrykach, ale w rodzinnej firmie w Chmielnie! Tłem pokazu było falujące morze i chyba taka jest właśnie marka ARYTON – świeża bryza polskiej mody!

ZOBACZ CAŁĄ KOLEKCJĘ ARYTON NA SEZON JESIEŃ-ZIMA 2014/2015!

mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA
mwmedia/AKPA

Tematy:

Nieprawidłowy email