IKEA przekonuje, że rodzina jest najważniejsza

Wspólne celebrowanie posiłków i czasu, a także radość z czerpania z prostych rzeczy. Tak prezentuje się najnowszy spot reklamowy, szwedzkiej sieciówki IKEA. Całość zrealizowana została w lekkiej i zabawnej formie. Zobaczcie!

Foto: Materiały prasowe

„Let’s relax”. Tak nazywa się najnowsza kampania szwedzkiej marki IKEA. Jak możemy się domyślić, jej twórcy w ten sposób chcieli podkreślić, iż najważniejsze są wartości rodzinne, na które składają się m.in. wspólne celebrowanie posiłków, radość z małych rzeczy, a także spędzanie czasu razem.

Autorzy kampanii w zabawnym filmiku zrealizowanym w barokowym klimacie mówią o tym, że warto zwolnić tempo, a pogoń za pracą i karierą wcale nie jest najważniejsza. Ikea jest marką, która pozostaje w zgodzie z tradycyjnymi wartościami. Przekonuje was spot?

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email