Tylko Twoje czekoladki

Nestle wprowadził nową markę luksusowych czekoladek, dobranych tak, by spełniały indywidualne preferencje konsumentów. Będzie je można zamówić przez Internet.

Maison Cailler

“To co oferujemy, to doskonale spersonalizowana czekolada”, mówi Cedric Lacroix, dyrektor Centrum Doskonalenia Czekolady w szwajcarskim Bork.

Nestle, największy koncern spożywczy na świecie i globalny lider na rynku ciemnej czekolady, otworzył centrum badawcze w Brok w 2009 roku. Koncern podaje, że ekonomiczne zawirowania ostatnich lat nie zaszkodziły popytowi na czekoladę z wyższej półki, którą nazywa „dostępną przyjemnością” w trudnych czasach.

Szwajcarka grupa zaprezentowała nowe czekoladki na konferencji prasowej w Paryżu, poświęconej wynikom po dziewięciu miesiącach. Dziennikarzy poproszono o skosztowanie różnych smaków i wręczono niewielkie kartki papieru, które miały pomóc im w zapamiętaniu ich czekoladowej tożsamości.

Nestle podało, że konsumenci najpierw będą zamawiali pudełko pięciu “testowych” czekoladek o smaku mleka, karmelu, orzechów, owoców, kwiatów i wanilii, by określić ich preferencje, które będą zaznaczać w Internecie zgodnie z instrukcjami.

“Czekolada ma określone atrybuty, które ludzie odczuwają na różne sposoby. To jak kosztowanie wina”, powiedział Lacroix.

Marka Nestle Maison Cailler wykorzysta następnie wyniki do dokonania wyboru, który pasuje do indywidualnego gustu z zestawu 12 różnych czekolad, które będą wysyłane bezpośrednio do konsumenta z fabryki w Brok.

“Będziemy w stanie dokonać korekt w ofercie Maison Cailler zgodnie z reakcją konsumentów”, powiedział Lacroix.

Odbiorcy będą się mogli następnie podzielić swoją ulubioną „czekoladową osobowością” z przyjaciółmi poprzez swoje profile na Facebooku.

Tematy:

Nieprawidłowy email