Nietypowa kampania zegarków Gucci stworzona z memów

Alessandro Michele po raz kolejny zaskoczył nas swoim podejściem do mody. Dyrektor kreatywny Gucci zaprosił do współpracy twórców memów, którzy są współautorami najnowszej kampanii zegarków włoskiego domu mody.

Foto: Materiały prasowe

Wielkie domy mody zapraszają do współpracy artystów: muzyków, grafficiarzy, filmowców, a ostatnio twórców memów. Alelssandro Michele, szef domu mody Gucci poprosił artystów z całego świata, m.in. Amandę Charchian z Los Angeles, Olafa Breuninga z Nowego Jorku oraz Polkę Paulinę Ołowską, która działa w obszarach malarstwa i fotografii o stworzenie memów do najnowszej kampanii zegarków.

Foto: Materiały prasowe Kampania zegarków Gucci stworzona z memów

Owocem współpracy jest zbiór kilkunastu zabawnych obrazków, pokazujących podejście społeczeństwa do luksusu. W kampanii zobaczymy oczywiście najnowszą kolekcję zegarków i kolorową estetykę Gucci, jednak to zabawne memy grają tam pierwsze skrzypce.

Foto: Materiały prasowe Nietypowa kampania Gucci
Foto: Materiały prasowe Kampania Gucci

Czy Alessandro Michele zainicjuje trend na memy w modzie? Zobaczymy. Pierwszy projekt Alessandro z memami w roli głównej wypadł bardzo dobrze. Wszystkie obrazki warto zobaczyć na Instagramie Gucci.

Polecamy także:

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email