"Check it before it's removed". Nietypowa kampania społeczna

Organizacja Pink Ribbon Germany stworzyła kampanię społeczną dotyczącą raka piersi. Projekt nie tylko zachęca kobiety do badania się, ale wyśmiewa politykę mediów społecznościowych. Zobaczcie dlaczego.

Foto: Materiały prasowe

"Check it before it's removed" to kampania społeczna dotycząca raka piersi. Jej pomysłodawcą jest organizacja Pink Ribbon Germany, która od lat zachęca kobiety do badania piersi. Najnowszy projekt po raz kolejny uświadamia kobiety w różnym wieku i namawia do badań.

Foto: Materiały prasowe Kampania społeczna dotycząca raka piersi

W ramach akcji "Check it before it's removed" (sprawdź, zanim zostanie usunięte) powstała sesja zdjęciowa, w której udział wzięły różne kobiety odsłaniające piersi.

Foto: Materiały prasowe Kampania społeczna

Projekt obnaża również i wyśmiewa politykę mediów społecznościowych. Wszystko przez to, iż zdjęcia, na których widoczne są sutki, automatycznie blokuje Facebook i Instagram. Hasło Check it before it's removed odnosi się nie tylko do kampanii społecznej, ale również do polityki mediów społecznościowych.

Fotografie ilustrujące najnowszy projekt organizacji Pink Ribbon Germany powstały w dwóch wersjach: nieocenzurowanej i ocenzurowanej.

Foto: Materiały prasowe Kampania społeczna

Tematy:

Nieprawidłowy email