BANG! Rolowanie na odchudzanie + tygodniowe wyzwanie

Czujesz jak z każdym dniem stajesz się silniejsza? Zobaczymy co powiesz po tym decydującym tygodniu...

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

Przygotowałam dla Ciebie super wyzwanie! W czerwiec wejdziemy w najlepszej możliwej formie, jesteś ze mną?

Plan WYZWANIA na najbliższe 7 dni:

25.05 rozgrzewka + trening na ręce + skakanka + rolowanie

26.05 rozgrzewka + trening pośladków na krześle + skakanka + rolowanie

27.05 rozgrzewka + trening z piłką lekarską + skakanka + rolowanie

28.05 rozgrzewka + trening na piłce + skakanka + rolowanie

29.05 rozgrzewka + trening na ręce + skakanka + rolowanie

30.05 rozgrzewka + trening pośladków na krześle + skakanka + rolowanie

31.05 rolowanie + odpoczynek

Wszystkie treningi i rozgrzewkę znajdziesz w poprzednich artykułach z cyklu #90dnidobikini. Mam nadzieję, że większość moich ćwiczeń poznałaś dobrze już wcześniej. Jeśli masz jakieś pytania, chętnie odpowiem. Na instagramie możesz śledzić moje postępy (@szindy). Wrzuciłaś swoje zdjęcie?

ROLOWANIE

W tym tygodniu potrzebujemy piankowego wałka do samomasażu.

Ceny rolerów zaczynają się od 30-40zł, namawiam Cię do takiej inwestycji. Jeśli jednak się nie zdecydujesz, wałek możesz znaleźć w wielu salonach fitness lub na siłowni.

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

Rolki będziemy używać po treningu. Rozluźni nasze mięśnie i otaczające je powięzie, zlikwiduje ból, poprawi dotlenienie mięśnia, przyśpieszy Nasz metabolizm.

Używanie pianki jest bardzo łatwe. Kładziesz ją na podłodze i opierasz na niej daną partię ciała. Bardzo powoli wykonujesz rolowanie. Normalne jest, że czujesz lekki ból. W miejscach gdzie ból się nasila, zatrzymaj się na kilka sekund. Po serii tych ćwiczeń poczujesz się jak po relaksującym masażu.

1. Mięśnie pleców

- połóż się plecami na rolce, dłonie spleć za głową

- przesuwaj się na niej w górę i w dół

- ciało utrzymuj napięte

- roluj całą powierzchnię pleców przez 30 sekund

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

2. Rolowanie boczków

- podeprzyj się na rolce prawą pachą

- mocno napnij ciało i podciągaj się na ramieniu

- przez 30 sekund roluj klatkę piersiową

- zmień na drugą stronę

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

3. Biodra i uda

- umieść rolkę pod prawym biodrem

- podeprzyj się dla równowagi lewą nogą z przodu

- trzymając ciało w jednej linii przesuwaj rolkę od biodra do kolana

- po 30 sekundach zmień stronę

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

4. Pośladki

- usiądź na rolce, załóż prawą nogę na lewą

- przenieś ciężar ciała na lewy pośladek

- powoli kołysz się do przodu i do tyłu

- po 30 sekundach zmień stronę

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

5. Łydki

- wałek umieść pod kostkami

- oprzyj się mocno na rękach z tyłu, pamiętaj o prostych plecach

- roluj wałek do góry tuż pod linię kolan

- powtarzaj ruch przez 30 sekund

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

6. Mięśnie czworogłowe uda

- ułóż wałek nad kolanami

- roluj go aż do linii miednicy

- ćwiczenie wykonuj 30 sekund

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

JUMP ROPE CHALLENGE

Tydzień sam w sobie będzie wyzwaniem, jednak nie zapominajmy o przekraczaniu granic. Stawiajmy sobie poprzeczkę coraz wyżej!

Może masz w domu skakankę? Jeśli nie, pożycz od sąsiadki, kup nową albo znajdź długi sznurek :)

Pamiętasz kiedy ostatnio skakałaś i ile dawało Ci to przyjemności? Tym razem będzie jeszcze lepiej.

Dzienny czas powtórzeń:

Poniedziałek 5 minut

Wtorek 6 minut

Środa 5 minut

Czwartek 6 minut

Piątek 5 minut

Sobota 6 minut

Niedziela odpoczynek

Zobaczysz, że to nie jest takie łatwe jak może się wydawać ;) Żeby się nie nudzić skacz obunóż, na jednej nodze, do tyłu, szybko i bardzo szybko. Angażujemy całe ciało, spalamy kalorie, przyśpieszamy bicie serca i zaczynamy czuć endorfiny!

#90dnidobikini

Foto: Zdjęcia własne #90dnidobikini / fot. Joanna Witek / Studio OH LALA / VU MAG

Tematy:

Nieprawidłowy email