Pierwsze perfumy Miu Miu! I pierwsza, świetna reklama

Miu Miu zadebiutowało na rynku perfumiarskim. Długowyczekiwany zapach Miu Miu miał swoją premierę 4 lipca w Paryżu. Jego twarzą jest Stacy Martin, aktorka która zasłynęła rolą w „Nimfomance”.

Foto: MIU MIU

Na pierwsze perfumy Miu Miu musieliśmy długo czekać. Prawie dwa lata temu włoski dom mody i marka Coty ogłosiły, że zaczynają pracę nad zapachem, którego wielka prezentacja odbyła się kilka dni temu, w Paryżu. Zapach Miu Miu jest oryginalny, mocno kwiatowy i świeży, ewidentnie wybijający się z tłumu słodkich, pudrowych zapachów, które dominują w innych domach mody. „Chcieliśmy tym zapachem otworzyć drzwi i okna. Nie chcieliśmy kolejnego „kulinarnego” zapachu, chcieliśmy czegoś innego, oryginalnego, przyjemnego,” mówi twórczyni perfum, Daniela Andrier.

Marce zależało na tym, aby zapach był oryginalny, ale również, aby flakon wyróżniał się na półkach, na tle innych buteleczek. „Rynek perfum jest dość konwencjonalny: niebieski jest dla chłopców, różowy dla dziewczynek,” mówi Caroline Javoy, vice president globalnego marketingu zapachów Miu Miu. „Chcieliśmy zrobić anty – róż.” Stąd miętowo - niebieskawy kolor flakonu, pikowana butelka i czerwony, płaski korek przypominający cukierek.

Jak więc pachnie ta perfumiarska rewolucja? Na dzień dobry jest mnóstwo konwalii. „W kolekcjach Miu Miu jest sporo kwiatowych printów, a konwalie są bardzo rozpoznawalne. Są rozwitnięte i radosne,” tłumaczy Andrier. Choć zapach wydaje się dość prosty, zanim powstała idealna kompozycja podjęto 1200 prób mieszania różnych składników. Nic więc dziwnego, że trzeba było tak długo czekać na te perfumy.

Foto: MIU MIU

Na szczęście kampania powstała dość szybko i została zaprezentowana razem z flakonem. Jej bohaterką jest angielsko – francuska aktorka Stacy Martin i biało-czarny kot, Truman. Skąd kot? Wcale nie dlatego, że koty są słodkie i modne (patrz Choupette Lagerfeld). “Kot jest słodki, ale nie dlatego go wybraliśmy. Gdy przyjrzeć się historii Miu Miu, zajrzeć do archiwów, koty są bardzo ważnym motywem. Mamy kociaki na butach i niesamowitych płaszczach,” mówi Caroline Javoy. Autorem zdjęć do kampanii jest Steven Meisel.

Perfumy dostępne będą w trzech rozmiarach: 30 ml, 50 ml i 100 ml, a ich cena będzie się wahać między 300 a 500 zł. Do sklepów trafią już we wrześniu.

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email