Ekskluzywny Menel poczuł zew? Przystojny bloger został twarzą linii kosmetyków dla mężczyzn

Co się stanie, gdy nowa marka kosmetyków dla mężczyzn połączy siły z najpopularniejszym w Polsce blogerem, Ekskluzywnym Menelem? Powstanie doskonała kampania Poczuj Zew promująca kosmetyki ZEW for men i zdjęcia, które niejedną fankę Kamila Pawelskiego vel Menela wprawią w zachwyt bliski omdlenia.

Foto: Materiały promocyjne

Kamil Pawelski, czyli Ekskluzywny Menel bloguje od niedawna, czyli od dwóch lat. W świecie blogów to naprawdę chwila. Jessica Mercedes zaczynała przecież jako szesnastolatka. Mimo to udało mu się nie tylko zbudować ogromną bazę fanów, zgarnąć nagrodę Glamour dla bloga roku i stać się ekspertem od męskich stylizacji. Przede wszystkim – spełnił marzenie łączące wszystkich blogerów i na swojej stronie zaczął zarabiać. A teraz podpisał pierwszy kontrakt reklamowy. Ekskluzywny Menel został bowiem twarzą nowej marki kosmetyków ZEW for men, produkowanej z myślą o facetach takich, jak on: dbających o siebie, ale nie do przesady, drwaloseksualnych, ale nie tylko z nazwy.

Z tej okazji Pawelski wziął udział w sesji zdjęciowej, która doskonale oddaje ideę marki ZEW. Zdjęcia robiono przez kilka dni, latem, w Bieszczadach. Ekskluzywny Menel, niczym przystojniejsza wersja Beara Gryllsa, pozuje na tle bieszczadzkich szczytów, kąpie się w wodospadzie (jak przyznał, trwało to ponad dwie godziny i nie było tak przyjemne, jak wydaje się na zdjęciach) i nocuje w namiocie przy własnoręcznie rozpalonym ognisku. „Chcieliśmy pokazać mężczyznę, który jest wolny, silny i niezależny oraz świat marki ZEW: surowy, wypełniony przygodą i byciem blisko natury. Mocno przemawia do mnie taka wizja – sam staram się działać zgodnie ze swoim instynktem, być bezkompromisowy w ważnych dla mnie sprawach, wierny zasadom, a przede wszystkim sobie,” podkreśla Kamil i udowadnia, że mówienie o własnych potrzebach i męskiej pielęgnacji przestało być tematem tabu. „Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że dbanie o siebie jest wyłącznie domeną kobiet. Czy rozciągnięty podkoszulek, którego niechlujność próbuje się maskować perfumami, to atrybut prawdziwego faceta? Jasne, że nie. Nie mówię, że każdy powinien ślepo podążać za trendami i mieć w łazience arsenał kremów i toników, ale facet musi o siebie dbać. Dla mnie klucz do odpowiedniej pielęgnacji to prostota, minimalizm i naturalność”.

Foto: Materiały promocyjne
Foto: Materiały promocyjne
Foto: Materiały promocyjne

Podróż jest kluczową kwestią w filozofii ZEW. Marka założona przez podróżnika powstała z myślą o mężczyznach, którzy chcą pielęgnacji skierowanej specjalnie do nich. W skład wszystkich produktów wchodzi wypalany w Bieszczadach węgiel drzewny. Dzięki niemu kosmetyki mają głęboki, czarny kolor. Estetyka opakowań również nawiązuje do surowej, męskiej przygody, a każde pudełeczko ozdobione jest współrzędnymi, pod którymi kryje się jedna z ostatnich wypalarni węgla w bieszczadzkim Dwerniku.

Foto: Zdjęcia własne VU MAG

W skład linii wchodzą mydła do włosów, mydła do twarzy i ciała oraz mydła do golenia, jest też kostka stworzona z myślą o brodaczach, która pozwoli im pielęgnować zarost – mydło do brody. Dla pragmatyków, lubiących trzymać na półce w łazience tylko najpotrzebniejsze rzeczy, powstało mydło 3 w 1 do twarzy, ciała i włosów. Równie dobrze sprawdzi się w podróży, gdyż ma formę wygodnego sztyftu.

Foto: Materiały promocyjne

Co ważne, kosmetyki są ekologiczne i nie szkodzą środowisku. Można je stosować zarówno w zaciszu domowej łazienki, jak i w górskim strumieniu. Wprawdzie nie gwarantują, że po ich użyciu każdy mężczyzna przemieni się w Ekskluzywnego Menela, ale zapewniają doskonałe oczyszczanie i pielęgnację skóry, a przede wszystkim – przemawiają do nawet największych twardzieli. W końcu mówimy o marce stworzonej tylko dla facetów. Produkty ZEW for men trafią do sprzedaży już w październiku. Szukajcie ich na stronie poczujzew.pl Również tam, już niebawem, odbędzie się premiera spotu reklamowego marki. Ci, którym podoba się pierwsza sesja z udziałem Ekskluzywnego Menela, będą zachwyceni: jeszcze więcej scen w wodospadzie, jeszcze więcej świetnych zdjęć Bieszczad i duża dawka testosteronu.

Foto: Materiały promocyjne
Foto: Materiały promocyjne
Foto: Materiały promocyjne
Foto: Materiały promocyjne

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (59)

halsky : Oceniacie szanowni forumowicze ciało. nikt się nie pokusił do wyciągnięcia takiego wniosku, że to po prostu jest marketing sprzedażowy kosmetyków. To coś nowego w reklamie, że nie wzięto do niej znanego aktora, czy aktorki. Po co oceniać postać tego mężczyzny. Dzisiaj jest to Ekskluzywny Menel, jutro to będzie po prostu menel. Taki jest dzisiaj marketing i tutaj chodzi tylko o marketing.
17 wrz 15 00:15 | ocena: 92%
Liczba głosów:25
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~plus : zwyczajny mężczyzna, kobiety i mężczyzni już sami nie wiedza jak powinna wyglądać ładna kobieta czy przystojny mężczyzna.A używanie słowa :ciacho tak modnego dzisiaj mnie wkurza..Ludzie zbyt mało interesuja się wzajemnie soba a zbyt duzo się tylko oglądaja
17 wrz 15 05:30 | ocena: 92%
Liczba głosów:24
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Iza : Ekskluzywny Menel, Bozi cóż to za określenie. Dla mnie przekaz jest taki " menelu z pod sklepu, kup Nasze kosmetyki i poczuj się, jak Pan. Nasze kosmetyki, możesz używać nawet w strumieniu, ewentualnie w WC na dworcu.". Ech, ta moda. Czy nie ma innego określenia dla Panów, lubiących niezobowiązujący styl ?
17 wrz 15 03:08 | ocena: 81%
Liczba głosów:21
81%
19%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Mr.B do ~pies co paczy: Brawo za dobre oko. To najlepszy dowód na to, że to sesja o konkretnym celu.
17 wrz 15 07:45 | ocena: 100%
Liczba głosów:7
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Nic : "produkowanej z myślą o facetach takich, jak on: dbających o siebie, ale nie do przesady, drwaloseksualnych, ale nie tylko z nazwy." a tam jest mydło do brody do włosów itd. Prawdziwy mężczyzna myje się szarym mydłem ono jest do wszystkiego
17 wrz 15 08:01 | ocena: 77%
Liczba głosów:13
77%
23%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~pies co paczy : Po cholerę rozkładać namiot na kamieniach?
17 wrz 15 06:23 | ocena: 95%
Liczba głosów:43
95%
5%
| odpowiedzi: 4
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Wyjątkowy Picuś : Pani Aleksandra chyba wyposzczona.
17 wrz 15 04:34 | ocena: 92%
Liczba głosów:13
92%
8%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~ibiza : Hmm...rzezba calkiem calkiem...ale glowa: wlosy do skrocenia, wasy i broda ABSOLUTNIE (!!!) do zgolenia!
Zadbane dlonie i paznokcie to rowniez duzy plus:)
16 wrz 15 23:27 | ocena: 70%
Liczba głosów:23
70%
30%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~jpn : Meh... Szału nie ma. Taki pszenno-buraczany kmiot...
16 wrz 15 22:26 | ocena: 73%
Liczba głosów:44
73%
27%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~Enter how you want to introduce : świetny facet, każdy lubi co innego. Mnie się podoba bardzo.
Aka
16 wrz 15 23:49 | ocena: 58%
Liczba głosów:19
58%
42%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Nieprawidłowy email