Zwyczajność i codzienność w reklamie IKEA

#Jesienne zmiany to tytuł nowej kampanii szwedzkiej sieciówki Ikea, w której pokazana została codzienność pary zakochanych – Kuby i Anastazji.

Foto: Materiały prasowe

Projekt #jesiennezmiany to nowa kampania IKEA. W roli głównej nie zobaczymy jednak mebli ani dodatków szwedzkiej sieciówki, a młodą rodzinę. Główną bohaterką jest młoda kobieta-Anastazja, która jest mamą małej Helenki i partnerką Kuby.

W krótkim filmiku kobieta opowiada m.in. o macierzyństwie oraz o emocjach, które towarzyszą jej podczas drugiej ciąży. W spocie możemy również zobaczyć, jak wygląda zwyczajny dzień rodziny. Tłem najnowszej reklamy są oczywiście meble i dodatki IKEA. Reżyserią najnowszego projektu zajął się Michał Marczak.

Tematy:

Nieprawidłowy email