Urocze seniorki, torreadorzy i piękne kobiety w nowej kampanii Dolce & Gabbana

Wiosenna kampania Dolce & Gabbana, podobnie jak kolekcja, jest utrzymana w hiszpańskich klimatach. Na zdjęciach autorstwa Domenico Dolce, oprócz olśniewających modelek, pojawia się torreador i bardzo stylowe staruszki, które w rękach dzierżą lalki Barbie. Ole!

VU MAG

Włosi kochają Hiszpanię. Taki wniosek można wyciągnąć patrząc na najnowszą kampanię Dolce & Gabbana. Kolekcja inspirowana światem flamenco i stylowymi kobietami z Półwyspu Iberyjskiego pełna jest barw – dominuje oczywiście czerń, czerwień i złoto. Kreacje są absolutnie zmysłowe: czarne przezroczyste spódnice do połowy uda, złote i czarne gorsety, bogato zdobione, króciutkie tuniki, które już od kilku sezonów królują w kolekcjach Dolce & Gabbana, mnóstwo koronek i seksownych przezroczystości. Ale tym razem to nie piękne modelki: Bianca Balti, Vittoria Ceretti, Irina Sharipova i Blanca Padilla są w centrum uwagi. Wszystkie oczy spoglądają na trzy seniorki, które zaproszono do udziału w sesji. Siwowłose damy ubrane tradycyjnie w czerń, mają na głowach zlote tiary i wianki z czerwonych goździków. Śmieją się i rozmawiają, jedna z nich zakrywa twarz dłońmi, nie przyzwyczajona do bycia obserwowaną. W dłoniach trzymają bogato zdobione pudełkowe torebeczki Dolce & Gabbana. Ich ramiona okrywają szydełkowe chusty. Mogą być Włoszkami lub Hiszpankami. Portret trzech kobiet wykonany przez Domenico Dolce to jedna z piękniejszych fotografii jakie widziałam w tym roku. Na kolejnym zdjęciu panie są w towarzystwie modelek. Wraz z nimi pozuje torreador, José Maria Manzanares, jeden z najsłynniejszych na świecie.

Zdjęcia vuMag BlueServices
Zdjęcia vuMag BlueServices

Muszę przyznać, że pomysł na kampanię szalenie mi się podoba. Spece od reklamy w Dolce & Gabbana są mistrzami w opowiadaniu historii, tworzeniu atmosfery wokół zdjęć reklamowych. Wiosenna kampania nie jest wyjątkiem. A inne marki? Mogą się uczyć od Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Miejmy nadzieję, że w reklamach największych domów mody coraz częściej będą się pojawiały dojrzałe modelki (i nie mam tu na myśli supermodelek po czterdziestce, takich jak Naomi czy Linda).

Zdjęcia vuMag BlueServices
Zdjęcia vuMag BlueServices

Tematy:

Nieprawidłowy email