TOPSHOP w Zalando z Carą Delevingne: gdziekolwiek jesteś

Jeszcze kilka lat temu, po ubrania TOPSHOP trzeba było wybierać się do Londynu. Potem dystans nieco się zmniejszył, bowiem TOPSHOP otworzył butik w Warszawie. Dziś wystarczą dwa kroki (no może więcej, jeśli masz duże mieszkanie i daleko do komputera), bowiem TOPSHOP właśnie podjął współpracę z Zalando. Ubrania marki są więc dostępne na całym świecie, o czym informuje nas naczelna rozrabiaka świata mody – Cara Delevingne! Tylko w VU zobaczycie zakulisowe ujęcia z planu zdjęciowego i spot z Carą.

Foto: Materiały prasowe

TOPSHOP to jedna z kultowych marek w świecie mody. Brytyjska sieciówka jest synonimem luzu, kreatywności i otwartego podejścia do trendów. Myślisz TOPSHOP, widzisz styl londyńskiej ulicy. Flagowy sklep TOPSHOP na Oxford Street to 3 piętra świetnej mody, we wszystkich stylach i, co ważne, rozmiarach (bowiem w warszawskim sklepie TOPSHOP z tym ostatnim bywa różnie). Jego twarzą jest oczywiście inny brytyjski towar eksportowy – Cara Delevingne, posiadaczka najczęściej kopiowanych brwi na świecie i najbardziej nieziemskich przyjaciół, z Karlem Lagerfeldem i Kylie Jenner na czele. Gdy więc TOPSHOP postanowił połączyć siły z Zalando informację tę mogła przekazać tylko Cara.

W Los Angeles nakręcono więc kilka wersji klipu reklamowego. W jednej z nich Cara ubrana w zielony kombinezon (Damska wersja „Top Gun”? Jestem za!) usiłuje wypowiedzieć nazwy europejskich miast, do których dzięki Zalando będą docierać produkty TOPSHOP. Wychodzi jej to dość zabawnie (choć prawdziwy ubaw byłby, gdyby podsunięto jej nazwę miejscowości Brzyskorzystewko, woj. kujawsko–pomorskie). Reklama jest kręcona w przestrzeni typu „white cube”, która nawiązuje trochę do pudełka Zalando, a jej reżyserem jest Gordon von Steiner. Za świetne stylizacje Cary odpowiada Kate Phelan, dyrektor kreatywna TOPSHOP.

„Cara dopracowała swój styl. Potrafi wyglądać jednocześnie zawadiacko i wyrafinowanie. Jest wolnym duchem, czemu daje wyraz swoimi stylizacjami , w których z łatwością łączy szyk z luźnym codziennym stylem” - przyznała Phelan. Styl Cary, uwielbiany przez fashionistów na całym świecie, doskonale pasuje do charakteru marki TOPSHOP. Jest szalenie trendy, ale zawsze trochę na przekór głównemu nurtowi, indywidualny do bólu, miejski i swobodny. A teraz, dzięki TOPSHOP w Zalando ubrania noszone przez Carę mogą dotrzeć do każdego miejsca w Europie, z wspomnianym Brzyskorzystewskiem włącznie! Nie wiem jak wy, ale ja już ostrzę sobie pazurki na zielony kombinezon i sandały gladiatorki, które już 26 kwietnia będą dostępne na Zalando.

Foto: Materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe

Podczas pracy nad kampanią reklamową Cara jak zwykle bawiła się najlepiej z całej ekipy. Wystarczy zerknąć na zdjęcia zza kulis by mieć pewność, że opinia o imprezowych charakterze Cary nie jest na wyrost.

Foto: Materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe

Dyrekcja Artystyczna: Zalando

Dyrektor Kreatywny: Chang Lin (Zalando)

Koncepcja Artytyczna: Kemmler Kemmler, Zalando

Reżyser: Gordon von Steiner

D.O.P: Tami Reiker

Muzyka: Bernard Geiger

Scenografia: Daniel Graff

Stylizacja: Kate Phelan (TOPSHOP)

Główny Producent: Stefan Schuh

Postprodukcja: Slaughterhouse

Zdjecia Kampanii: Kai Z Feng Kulisy z sesji zdjęciowej: Melanie Shaw

Tematy:

Nieprawidłowy email