Tajemniczy ogród Diora

Nowe kampanie marki Dior są efektem kreatywnego przywództwa nowego dyrektora kreatywnego - Rafa Simonsa. Celem projektanta jest zbudowanie nowego, spójnego wizerunku marki. Idąc tym tropem kampania na sezon Wiosna-Lato 2013 nawiązuje do kampanii z poprzedniego sezonu Jesień-Zima 2012/2013.

Dior

Zdjęcia do kampanii wykonała para niezwykle zdolnych fotografów Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Sesja odbyła się w legendarnych ogrodach Wersalu, gdzie dziesięć światowej sławy modelek pozuje na wzór obrazów Maneta. Wśród modelek dostrzegliśmy dwie Polki: Monikę Swicką (Model Plus) oraz Martę Dyks (Rebel Models). Ekipie udało się stworzyć surrealistyczny klimat, który dzięki mgle i nutce tajemnicy przypomina ten z filmów Tima Burtona.

Dior

Kampanii towarzyszy druga część kultowego już filmu Secret Garden. Pierwszy film o tajemniczym ogrodzie Diora w krótkim momencie zdobył aż 16 milionów wyświetleń na youtube. Jest zatem duża szansa, że jego druga część, której premiera jest zapowiedziana na 1 czerwca, osiągnie porównywalny sukces. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację!

Tematy:

Nieprawidłowy email