La Mania uruchomiła sprzedaż na Instagramie

Połączenie Instagrama ze sprzedażą online było tylko kwestią czasu. Na polski rynek już jakiś czas temu wkroczyła aplikacja, która jest pomostem łączącym Instagram ze sklepami internetowymi. Teraz z jej możliwości zaczął korzystać dom mody La Mania.

Foto: East News

Rozwiązania wykorzystujące Instagram jako bezpośrednie połączenie ze sklepem internetowym wprowadzono w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych. Choć jeszcze niedawno była to całkowita nowość, obecnie jest już to powszechnie stosowana praktyka. Wśród zestawienia 100 największych firm na Instagramie, już ponad 1/3 z nich wykorzystuje sprzedażowy potencjał Instagrama, a są to między innymi perfumeria Sephora, sportowy gigant Nike oraz kultowy amerykański projektant Michael Kors.

Co prawda w Polsce ten system jeszcze raczkuje, ale są pierwsze brandy, które dostrzegły rewolucję, jaką jest Insta-commerce. Wśród nich jest m.in. Local Heroes, marka znana z ubierania takich gwiazd jak Justin Bieber czy Rihanna. Pierwsze rezultaty korzystania z narzędzie były widoczne już po miesiącu. Z tej samej aplikacji korzystają także Inglot i Eastend.

Ostatnio dołączyła do nich La Mania. Dom mody, którego dyrektor kreatywną jest Joanna Przetakiewicz, wykorzystuje do tego celu narzędzie LikeAndBuy.it. Aplikacja łącząca Instagram ze sklepem internetowym przekierowuje automatycznie do zbioru zdjęć prowadzących bezpośrednio do poszukiwanego produktu. Dzięki temu potencjalna klientka La Manii może w bardzo łatwy i szybki sposób zakupić wybrany przez siebie produkt.

Zakupy zawsze i wszędzie w jeszcze krótszym czasie-rozwiązanie idealne.

Tematy:

Nieprawidłowy email