Skarpetki LaChapelle'a

Szwedzka firma Happy Socks, sprzedająca kolorowe skarpetki, do swojej najnowszej, zimowej kampanii zatrudniła światowej sławy fotografa. Kontrowersyjny i jedyny w swoim rodzaju David LaChapelle sfotografował tancerzy ubranych jedynie w szalone podkolanówki.

Kampania Happy Socks

Kampania marki Happy Socks ukaże się w listopadzie w mediach internetowych, portalach społecznościowych oraz dziewięciu sklepach brandu rozsianych po całym świecie. Zostanie również uruchomione 14 pop-up shopów, w którym fani kolorowych skarpetek będą mogli kupić te zwariowane dodatki.

Kampania Happy Socks

Skarpetki skarpetkami, jednak najbardziej interesującą kwestią pozostaje kampania wykonana przez Davida LaChapelle’a. Nadzy tancerze wykonujący akrobatyczne pozy i modelki w otoczeniu zwariowanej scenografii nie pozostawiają wątpliwości, że mamy tu do czynienia z mistrzem surrealistycznej fotografii. – Głownie chodzi tu o ciała tancerzy którzy pozują do zdjęć, pomysł połączenia wzorzystych skarpetek i kolorowego tła – i atmosfery radości w powietrzu – powiedział LaChapelle, który nie od dziś zafascynowany jest tańcem. W 2005 roku wyreżyserował dokument „Rize” prezentujący rodzaj tańca jakim jest krumping.

Czytaj także: Artysta niepokorny

Kampania Happy Socks

David Lachapelle nakręcił również spot reklamujący skarpetki Happy Socks. We współpracy z choreografem Johnem Byrne’m stworzył dziewięciominutowy film „Happy Accidents”, z udziałem Katie Johnson. Aktorka zagrała prostytutkę, którą opętała wielka miłość do tańca. Na ziemię sprowadza ją Melody Johnson (w prywatnym życiu matka Katie) i namawia na powrót do wykonywania tego najstarszego zawodu świata. Oczywiście nie można zapomnieć o gwiazdorskim występie najnowszej kolekcji skarpetek szwedzkiej marki. Spot będzie można obejrzeć 31 października na stronie happysocks.com.

Kampania Happy Socks

Tematy:

Nieprawidłowy email