SEX by Paprocki & Brzozowski: zmysłowa kampania polskiego duetu

„Sex sells” głosiło hasło kampanii Diesla z 2010 roku. Seks napędza sprzedaż. To wiemy doskonale. Wie to również polski duet projektantów Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski. Ich kolekcja na wiosnę – lato 2015 to SEX, zarówno z nazwy, jak i z formy. Ale nie o erotykę tu chodzi, a o płeć. Projektanci buntują się przeciwko modzie na unisex i celebrują zmysłową kobiecość.

Kampania SEX na wiosnę i lato 2015 to hołd oddany kobiecie. Paprocki&Brzozowski przekonują, że kobiece fasony, falbany, koronki i przezroczystości mają mają ogromną moc. Zdecydowanie większą niż pozbawione płci białe t-shirty, sukienki – worki i ubrania pożyczone z szafy chłopaka. W kampanii polskiej marki pojawia się Maddie Kulicka, która w zmysłowych stylizacjach pokazuje, jak wielką siłę ma kobiecość.

Dodające pewności siebie fasony gwarantują, że kobieta czuje się atrakcyjna. W czasach minimalizmu i postępującej maskulinizacji mody damskiej, zapragnęliśmy podkreślić wszystko to, co najbardziej kobiece,” tłumaczy Marcin Paprocki. Mariusz Brzozowski dodaje: „Zależy nam na tym, aby kobieta czuła się kobietą, aby była sensualna, ale jednocześnie romantyczna. Takie skrajności lubimy najbardziej. Kontrasty! Wyrazistość i niedopowiedzenie. Nie chcemy przebierać kobiet w wyimaginowane postaci, chcemy podkreślać ich atrybuty i dodawać pewności siebie. Ubrania są dla kobiet, nie odwrotnie.”

Niektóre zdjęcia zrobione przez Zuzę Krajewską ocierają się o wulgarność, inne są tak naładowane erotyzmem, że lepiej nie oglądać ich w biurze! Kulicka genialnie prezentuje się w delikatnych koronkowych sukienkach, szerokich spodniach z wysoką talią, rozpiętych koszulach. Modelka postanowiła pójść w ślady Anji Rubik i podobnie jak ona pokazała sutki. Wygląda na to, że hasztag #freethenipple zyskuje coraz więcej zwolenników!

Oprócz zdjęć Zuzy Krajewskiej podczas sesji powstał filmik, którego autorem jest Kajetan Plis.

Tematy:

Nieprawidłowy email