Reklama Tiffany & Co: para gejów w kampanii pierścionków zaręczynowych

Największy gracz na rynku ślubnej biżuterii, Tiffany & Co, zatrudnił do swojej najnowszej kampanii parę gejów z Nowego Jorku. Przystojni mężczyźni reklamują kolekcję pierścionków zaręczynowych i obrączek, a Tiffany pokazuje, że miłość zwycięża wszystko.

fot. Tiffany

W najnowszej kampanii reklamowej Tiffany & Co, legendarnego producenta biżuterii, obok plejady profesjonalnych modelek (Andreea Diaconu, Joséphine Le Tutour, Luca Gadjus, Cora Emmanuel ) pojawia się para gejów. Mężczyźni, którzy na co dzień razem mieszkają w Nowym Jorku zostali zaproszeni do udziału w kampanii. To pierwsza reklama jubilerskiej marki, w której pojawia się para tej samej płci. Wprawdzie w Nowym Jorku małżeństwa homoseksualne są legalne od 2011 roku i lokalne przedsiębiorstwa doskonale umieją wykorzystać ten fakt do celów reklamowych, ale na skalę krajową reklam z udziałem gejów i lesbijek jest niewiele. Na odważny krok zatrudnienia przedstawicieli społeczności LGBT zdecydowała się firma London Fog (Neil Patrick Harris z narzeczonym Davidem Burtką), wcześniej J. Crew czy GAP. Teraz Tiffany&Co pokazuje, że czas najwyższy dostosować się do nowej rzeczywistości.

fot. Tiffany & Co

"W dzisiejszych czasach do małżeństwa prowadzi więcej niż jedna droga. Prawdziwa miłość może zdarzyć się więcej niż raz a historie miłosne mają najróżniejsze formy formy i rodzaje," wyjaśniła Linda Buckley, rzeczniczka prasowa Tiffany&Co. "Pierścionki zaręczynowe Tiffany to pierwsze zdanie w historii, jaką para napisze wspólnie tworząc swoje życie. To głęboko intymne, wyjątkowe doświadczenie. I właśnie taki przekaz niesie nasza kampania."

Czy to tylko chwyt reklamowy, który ma na celu zwiększenie sprzedaży? Niewykluczone. Ja mam jednak szczerą nadzieję, że to przejaw wielkich i potrzebnych zmian w naszej mentalności. I nadal czekam na równie odważną decyzję speców od reklamy w Polsce.

Tematy:

Nieprawidłowy email