Razem w życiu, razem w kampaniach: pary, które wspólnie pojawiają się w reklamach

Kampania Balmain z udziałem Kim Kardashian i Kanye Westa jest jedną z bardziej spektakularnych akcji reklamowych w tym roku. Jednak małżeństwo, które wspólnie pojawia się w sesjach modowych, to żadna nowość. Oprócz Kim i Kanye, wspólną kampanię mają na swoim koncie David i Victoria, Anja i Sasha czy Christy i Ed.

Zdjęcia vuMag BlueServices

Stylowe pary w świecie mody nie są rzadkością. Jednak nie często zdarza się, aby ludzie, którzy są w związkach wspólnie występowali w reklamach domów mody. Wynika to pewnie z niechęci przed sprzedawaniem prywatności. Oczywiście sprzedawanie prywatności to znak rozpoznawczy i sposób na biznes Kim Kardashian. Nic więc dziwnego, że celebrytka ochoczo przystała na propozycję Oliviera Rousteinga, dyrektora kreatywnego Balmain, gdy ten zasugerował Kim udział w kampanii marki wraz z mężem – Kanye Westem. Tak powstały zdjęcia, które w kilka godzin obiegły cały świat. Nawet goła pupa Kim na okładce magazynu nie wzbudziła takiej sensacji, jak fotografia jej i Kanye promująca wiosenną kampanię Balmain.

Kim Kardashian i Kanye Westa dla Balmain / Balmain

Ale Kim i Kanye to nie jedyna para z pierwszych stron gazet, która zdecydowała się na wspólny udział w kampanii reklamowej. Modelowe małżeństwo czyli Anja Rubik i Sasha Knezevic też pojawiło się razem w reklamie. W 2011 roku dla Anji i Sashy zamknięto ruch na Times Square! Para kręciła tam reklamę nowego zapachu DKNY i brała udział w sesji zdjęciowej. Przepiękna Polka i jej serbski mąż stali na dachu żółtej, nowojorskiej taksówki, całując się. Kto z nas nie chciałby mieć takiego zdjęcia z ukochaną osobą? Nie mówiąc już o perfekcyjnych świętach, których wizję co roku roztacza przed nami Apart. Anja i Sasha regularnie pojawiają się w bożonarodzeniowych reklamach jubilerskiej marki. Ilekroć patrzę na ich zdjęcia w zakopiańskiej chacie, jestem lekko zawstydzona. Moja choinka nigdy nie jest tak symetryczna, jak ta przy której świętują Anja i Sasha, a moje włosy nawet na początku Wigilii nie są tak perfekcyjnie ułożone. Cóż magia fotografii, makijażu i Photoshopa.

fot. materiały prasowe
Zdjęcia vuMag BlueServices
fot. Marcin Tyszka

Christy Turlington po raz pierwszy pojawiła się w kampanii Calvina Kleina 20 lat temu. Kiedy kultowy już zapach Eternity od Calvina Kleina miał swoją premierę w 1994 roku, to Christy była jego twarzą. W tym roku perfumy świętowały okrągły jubileusz. W urodzinowych reklamach nie mogło zabraknąć supermodelki z lat dziewięćdziesiątych. Jednak tym razem u jej boku pojawił się zabójczy Ed Burns, który od lat jest mężem Christy. Powstała bardzo intymna, zmysłowa reklama, która bardziej przypomina zdjęcia z wakacji niż projekt reklamowy.

fot. materiały prasowe

Zobacz wszystkie zdjęcia z kampanii Christy i Eda: 45-letnia Turlington w reklamie Eternity

Neil Patrick Harris to jeden z lepszych aktorów młodego pokolenia. Amerykański aktor i komik jest bardzo aktywnym rzecznikiem społeczności LGBT. Od 2004 roku jest związany z Davidem Burtką – aktorem i szefem kuchni. W 2010 roku, dzięki pomocy surogatki, parze urodziły się bliźniaki, zaś w 2014 roku Neil Patrick Harris i David Burtka wzięli sekretny ślub we Włoszech. Dwa miesiące po bajecznym ślubie małżonkowie pojawili się w kampanii marki London Fog. Zakochani, szczęśliwi, nie szczędzący sobie czułości. Perfekcja!

fot. materiały prasowe
Zdjęcia vuMag BlueServices
Zdjęcia vuMag BlueServices

David Bowie i Iman to królewska para rock and rolla. Są razem od 23 lat, ale dopiero w 2004 roku pojawili się wspólnie w jednej kampanii reklamowej. Modelka z Somalii i brytyjski muzyk wspólnie promowali kolekcję Tommy'ego Hilfigera. „H Hilfiger”. Sesja zdjęciowa odbyła się w Amsterdamie, a autorką zdjęć była Ellen Von Unwerth. „David Bowie i Iman mają wszystko, czego szukam u reprezentantów mojej marki: muzyka, styl, elegancja, kreatywność, wyrafinowanie,” przyznał Tommy Hilfiger. „Są żywym testamentem tego, co ma na mnie wpływ i mnie inspiruje.” Iman i Bowie nigdy nie ujawnili kwoty, jaką zarobili dzięki kampanii. Ale z pewnością nie była to mała kwota. W końcu za wizerunek legend trzeba sporo zapłacić.

fot. materiały prasowe

David i Victoria Beckham bardzo często pojawiają się razem na czerwonym dywanie. Ale ujrzeć ich razem w kampanii reklamowej, to rzadkość. Prędzej wystąpią wspólnie na okładce francuskiego „Vogue'a” niż pojawią się w sesji promującej markę. Ale w 2009 roku ich spojrzenie na kwestię było nieco inne. Zanim jeszcze Becks podpisał kontrakt z H&M i zaczął firmować swoim nazwiskiem (i klatą) bieliznę sieciówki, wraz z żoną wystąpił w reklamie bielizny Emporio Armani. Czarno – białe, nieco mroczne zdjęcia idealnie wpisują się w popularny ostatnio klimat BDSM. Pięć lat temu styl ten nie był tak powszechny a reklama budziła lekkie zgorszenie. To jedna z ostatnich okazji aby, a)zobaczyć Victorię Beckham w bieliźnie, b)zobaczyć silikonowy biust Victorii Beckham, który kilka miesięcy później zniknął na dobre.

Zdjęcia vuMag BlueServices
Zdjęcia vuMag BlueServices
fot. materiały prasowe

Zobacz też Beckhamowie razem na okładce VOGUE Paris

Tematy:

Nieprawidłowy email