Wielkie plany H&M. Modowy gigant szykuje start nowej marki!

- To będzie zupełnie coś innego niż H&M – potwierdza Karl-Johan Persson – dyrektor H&M w rozmowie z Bloombergiem.

Foto: Getty Images

A więc to już pewne. H&M planuje nową ekspansję w świecie mody! Debiut kolejnej, tajemniczej marki zapowiadany jest na 2017 rok i będzie to zupełnie nowy rozdział w historii H&M – modowego giganta, który – choć znany jest głównie jako właściciel H&M, w swoim portfolio ma również takie brandy, jak: COS, Monki czy Cheap Monday.

Foto: Getty Images

Niestety nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących siostrzanej marki H&M. Wiadomo tylko jedno, że nowa marka będzie przeciwieństwem wszystkiego, co znamy z dotychczasowej działalności słynnej sieciówki. Jednak zagraniczne media już spekulują, o co dokładnie może chodzić w nowym koncepcie.

- Być może będzie to koncept w stylu urodowego glossybox, a my co miesiąc będziemy dostawać pod drzwi naszych domów pudełko z wyselekcjonowaną ofertą? – zastanawia się serwis refinery29.

- Może będzie to moda w jednym rozmiarze lub sieciówka z ofertą gender, w której nie będzie podziału na linię damską czy męską?  – kontynuuje.

Foto: H&M Studio wiosna 2015

Tajemnica intryguje i porusza wyobraźnię i chyba o to chodzi specom do marketingu. Naprawdę trudno zgadnąć, co planuje H&M, tym bardziej, że wydaje się, że w swojej ofercie mają już chyba wszystko – ubrania w różnych stylach, gatunkach i na różne okazje. Mają dodatki, kosmetyki, a ostatnio również design. Mają wreszcie kolekcje studyjne i kolekcje eko. Czego chcieć jeszcze?

Jak twierdził filmowy Wilk z Wall Street, aby osiągnąć w biznesie sukces, nie możesz podążać za ludzką potrzebą, ale powinieneś samemu ją wykreować… Zatem czekamy i trzymamy rękę na pulsie!

Tematy:

Nieprawidłowy email