Pierwsze symptomy Świąt Bożego Narodzenia

Świąt Bożego Narodzenia nie da się przegapić – co roku od początku listopada przypominają nam o nich marketingowcy. Zaraz po Wszystkich Świętych uruchamiane są kampanie reklamowe z udziałem Świętych Mikołajów, choinek, bombek i prezentów, które zamęczają nas aż do Wigilii. W tym roku nie będzie inaczej - mamy dla was pierwszą porcję świątecznych kampanii.

Estee Lauder

Na pierwszy ogień weźmy kampanię marki H&M – zdjęcia ukazują wesołą, wielokulturową grupę ludzi, która z okazji Świąt staje się metaforą rodziny. Tworzą ją modelki i modele w różnym wieku, a wśród nich olśniewająca i wiecznie młoda Christy Turlington. Ze zdjęć emanuje niewymuszone szczęście i ta urocza, przedświąteczna gorączka przygotowań do Wigilii – co przejawia się lekkim bałaganem z tle. Autorem zdjęć jest polski fotograf Alexi Lubomirski.

H&M
H&M

Co roku francuski dom handlowy Printemps składa swojego rodzaju hołd wielkim domom mody, z którymi współpracuje. W zeszłym roku bohaterem kampanii był Christian Dior, w tym roku wyróżniona została Prada. To właśnie włoskiej marki ubrania i akcesoria stają się bohaterami tegorocznej kampanii w towarzystwie Evy Herzigovej i 5 Świętych Mikołajów. Specjalnie na potrzeby zdjęcia Prada przygotowała czerwony, skórzany płaszcz w świątecznym stylu. Zdjęcia do kampanii wykonał Mario Testino.

Printemps

Estee Lauder przygotowuje specjalną, świąteczną linię kosmetyków, która będzie dostępna w sprzedaży w listopadzie, więc kampania reklamowa już teraz ujrzała światło dzienne. Jej bohaterką jest top modelka Arizona Muse, wdzięcznie dźwigająca górę prezentów. Modelka ubrana w seksowne, ale eleganckie ciuchy prezentuje idealną stylizację na Wigilijną kolację.

Estee Lauder

Rosie Huntington-Whiteley rozpoczęła ścisłą współpracę z brytyjską sieciówką Marks & Spencer, tworząc dla niej własną kolekcję piżam. Nic zatem dziwnego, że to właśnie ona jest gwiazdą tegorocznej kampanii, zapowiadającej zbliżajże się święta. Marka odzieżowa stworzyła nawet krótkometrażowy film, w którym obok Rosie, występują David Gandy i Helena Bonham-Carter. Klip inspirowany jest baśniami dla najmłodszych – Alicją w Krainie Czarów i Czarnoksiężnikiem z krainy OZ – nawiązuje do dziecięcych marzeń i magii Świąt, jakie mają zapewnić zakupy w Marks & Spencer.

Już nie mogę się doczekać kolejnych kampanii, zapowiadających Boże Narodzenie. Mówcie, co chcecie, ale to po części dzięki marketingowym sztuczkom, dłużej celebrujemy najpiękniejsze Święta w roku!

Polecamy: Potrawy wigilijne

Tematy:

Nieprawidłowy email