Olivia Wilde została twarzą H&M Conscious Exclusive

Przed hollywoodzką aktorką nowe zawodowe wyzwanie. Olivia Wilde została twarzą kampanii H&M’s Conscious Exclusive.

H&M

Olivia Wilde została twarzą marki H&M – czytamy w oświadczeniu marki. To nie przypadek, że właśnie ona reklamować będzie linię Conscious Exclusive. Olivia Wilde znana jest z działalności humanitarnej i zaangażowania w kwestie ochrony środowiska.

- Zrównoważony rozwój to jedna z moich największych pasji. Jestem dumna z bycia twarzą kolekcji H&M Conscious Exclusive, kolekcji, która pokazuje, że zrównoważony rozwój dodaje stylu - mówi Olivia Wilde.

Premiera kolekcji planowana jest na 16 kwietnia i dostępna będzie w około 200 sklepach H&M na całym świecie, także online. Możemy oglądać pierwsze zdjęcia z kulis sesji reklamowej. Czym charakteryzować się będą przyszłoroczne projekty?

H&M

W wiosennej Conscious Exclusive widoczne są wpływy z całego świata, zarówno krój, jak i detale zostały zainspirowane kulturą Afryki, Azji i Indii. Główny element stanowią sukienki, a także ręcznie wykonane aplikacje, stworzone specjalnie dla tej kolekcji.

- Uwielbiam tę kolekcję Conscious Exclusive. Te produkty, wykonane są z bardziej przyjaznych środowisku materiałów, mają wyjątkowy charakter dzięki pięknym aplikacjom – mówi Ann-Sofie Johansson, szefowa działu nowych projektów H&M.

Wszystkie ubrania i akcesoria są wykonane z takich materiałów, jak: jedwab organiczny, bawełna organiczna, len organiczny, Tencel®, poliester z recyklingu i skóra ekologiczna. Kolekcja jest najnowszym etapem długoterminowych działań H&M na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości mody.

H&M

Tematy:

Nieprawidłowy email