Nowy smartphone LG G Flex2 w Play z modnym etui Zuo Corp + trafi do klientów już w marcu

Innowacyjność, najwyższa jakość i moda, która sprawia, że chcesz mieć właśnie ten produkt – te trzy argumenty sprawiły, że klienci Play, którzy zamówią nowy smartphone LG G Flex 2 dostaną go w designerskim etui Zuo Corp.

Gwiazdy na prezentacji etui Zuo Corp + / mwmedia

Współpraca tych trzech marek jest w tym przypadku wręcz oczywista: sieć Play sprawnie wykorzystuje w swych kampaniach reklamowych znane osoby, koreańska firma LG przoduje w upowszechnianiu innowacyjnych rozwiązań, a Zuo Corp – duet Bartek Michalec i Łukasz Laskowski – uwielbia nowe technologie i od początku swego istnienia chętnie eksperymentował z materiałami.

AKPA
LG

Z okazji rynkowego debiutu telefonu LG G Flex2 Bartek Michalec zaprojektował wieczorową suknię z bladoróżowej organzy, na dole i przy mankietach długich rękawów ręcznie zdobioną piórami z marabuta. Krótka i zwiewna, eksponowana była w modnym warszawskim lokalu „Pies czy Suka” w specjalnej lustrzanej kapsule, która dodatkowo podkreślała kolor tkaniny i sposób, w jaki odbija światło. Materiał został bowiem wyprodukowany w Szwajcarii w nowoczesnej technologii: zastosowanie jedwabnych i aluminiowych nici dało efekt podobny do weneckiego lustra – po jednej stronie tkanina jest przezroczysta, po drugiej jej powierzchnia odbija światło.

LG

To nawiązanie do właściwości cieniutkiego LG G Flex2, gdzie zastosowano aż cztery rodzaje krzywizn ekranu, by zwiększyć czytelność obrazu niezależnie od kąta padania światła oraz przyjemność z użytkowania: dopasowanie do kształtu dłoni, owalu twarzy.

Zuo Corp + / mwmedia

Wieczorowa kreacja „G Flex2 Mirror Dress”, mimo metalowego „wkładu” jest lekka jak piórko i niesamowicie miła w dotyku. W przeciwieństwie do najnowszego smartphona, którego cena rynkowa to niewiele ponad 1600 zł, jedyny egzemplarz sukni jest bezcenny. Przypierany do muru przez bardziej dociekliwych, Michalec odpowiedział, że gdyby skierować ten model do normalnej sprzedaży, musiałby kosztować w sklepie ponad 50 tysięcy złotych. Materiał tego typu używany jest jedynie przez najdroższe światowe marki jak Chanel, Zuo Corp jest pierwszą polską firmą, której dane było go użyć.

AKPA

Nie jest to jednak pierwszy eksperyment Zuo Corp z zaawansowanymi technologicznie materiałami. Bardzo chętnie eksperymentowali z piankami poliuretanowymi, pokrywając je jedwabiem lub wełną, a zwieńczeniem kolekcji „Jungle Gardenia” – nagrodzonej w 2013 roku „Doskonałością Mody” magazynu „Twój Styl” – była biała suknia uszyta z 35 metrów przetworzonego chemicznie jedwabiu. Etui, które klienci sieci Play dostaną przy zakupie telefonu, też jest dokładnie w stylu modowej marki: wykonane z wytłaczanej, wężowej skóry pokrytej polimerem, w najmodniejszej zieleni, zmieniającej odcień w zależności od oświetlenia. W innej wersji etui jest w kolorze czarnym, a jego faktura przypomina palone drewno.

Gwiazdy na prezentacji etui Zuo Corp + / mwmedia

Kontrakt z Play i LG można uznać za symboliczny koniec etapu przeobrażeń, jaki od przeszło roku przechodzi Zuo Corp: z projektanckiego duetu stają się modową marką o regularnej produkcji i rozwiniętej sieci handlowej. Już od kilku miesięcy funkcjonuje ich nowa marka Zuo Corp +, by podkreślić różnicę między dotychczasowymi, często unikatowymi projektami i artystycznymi kolekcjami. Zuo Corp+ to trzy linie: czarna (najdroższa, najbardziej wyrafinowana), różowa (uniwersalna) i biała (tańsza, skierowana do najmłodszych fanów marki), z czego linie czarna i biała mają także męską kolekcję. Firma, oprócz sprzedaży online na portalu mostrami.pl konsekwentnie zabiega o partnerów handlowych w całym kraju i jej ubrania można już kupować i przymierzać oprócz Warszawy także w Poznaniu, Krakowie, Rzeszowie i Kaliszu.

Stworzenie modnego etui na niemniej snobistycznego G Flexa 2 nie było też przypadkowe z tego względu, że od trzech miesięcy Zuo Corp + szykuje się do oficjalnego otwarcia w Warszawie przy ul. Chmielnej 21 swego flagowego butiku, gdzie oprócz ubrań sprzedawane będą buty, torby, okulary słoneczne i inne akcesoria. Krok po kroku, konsekwentnie tworzona jest całościowa, spójna wizja marki: łącznie z oryginalnym logo, czarnym krukiem leżącym z łapkami do góry… Designerskie etui trafi do rąk szczęśliwych posiadaczy nowego LG G Flex2 jeszcze w marcu, a kiedy możemy spodziewać się otwarcia świątyni Zuo Corp + ?

Zuo Corp + / mwmedia

– Prawdopodobnie na początku maja – odpowiada Łukasz Laskowski, odpowiedzialny w tym zgranym duecie za marketing i kreację. – Ale nie chcemy narzucać sobie na siłę jakiegoś ostatecznego terminu, bo ważniejsze dla nas jest staranne, konsekwentne przygotowanie tego kroku. Nie będzie imprezy, dopóki nie będziemy pewni, że butik jest idealnym odbiciem marki Zuo Corp +.

Tematy:

Nieprawidłowy email