Nowe logo = nowa twarz Johna Galliano

Mała wielka zmiana – tak w skrócie opisać można to, co dzieje się właśnie z marką John Galliano. Słynny projektant mody zmienia logo. Ostre, gotyckie litery zastąpiono bardziej współczesnym designem, inspirowanym 19-wiecznymi wypalankami w drewnie. Projekt powstał w pracowni Atelier Franck Durand, a głównym jego założeniem było połączenie elegancji z wyrazistością i surowością materii.

Foto: Logo John Galliano

- Jesteśmy podekscytowani i wierzymy, że nowy design pozwoli wyrazić mocniej naszą przemianę, odrodzenie Johna Galliano i jego mody – podsumował Dominique de Longvialle – dyrektor naczelny John Galliano.

Nowe logo to wstęp do wielkich zmian w świecie mody Johna Galliano, a także w kreowaniu jego dalszej kariery i wizerunku, mocno nadszarpniętego antysemickim skandalem.

Foto: East News

Nowe logo pojawi się w nowej linii premium, powstającej w ramach współpracy licencyjnej Johna Galliano z Modalis. Włoska spółka kilka miesięcy temu podpisała umowę z LVMH. Modalis będzie odpowiadać za produkcję i dystrybucję kolekcji męskiej i damskiej Johna Galliano.

- Teraz jest właściwy moment, by pożegnać stary, gotycki i bardzo gazetowy styl i postawić na coś ponadczasowego i uniwersalnego – dodaje Bill Gaytten, dyrektor kreatywny marki John Galliano.

Foto: East News

Jak zapowiadał projektant podczas pokazu kolekcji na jesień 2015, nowa kolekcja ready-to-wear powstająca we współpracy z Modalis, pojawi się w butikach w czerwcu 2016 roku. Będzie to kolekcja damska Resort 2016 oraz męska przeznaczona na sezon wiosenny.

Foto: East News

Nowe logo to również symbol przemiany Johna Galliano, który w opinii społecznej odpokutował już swoje winy. W miniony weekend w londyńskiej synagodze przepraszał Żydów za incydent z 2011 roku, dodając, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za tamto wydarzenie i alkoholizm, który doprowadził do tej sytuacji.

Tematy:

Nieprawidłowy email