Ojciec bawiący się lalką z córką w kampanii Barbie

„Dads who play Barbie” to nowa kampania marki Barbie, która pokazuje, że ojcowie również mogą się bawić lalkami ze swoimi córkami.

Foto: Materiały prasowe

Firma Mattel w najnowszej kampanii „Dads who play Barbie” postanowiła odejść od stereotypowego obrazu ról przypisywanych kobietom i mężczyznom. W spocie reklamowym pokazany jest mężczyzna, który spędza weekendy na oglądaniu meczu piłki nożnej, jednak zawsze znajdzie czas, aby pobawić się ze swoją córką lalką Barbie.

W kampanii pokazano sześć autentycznych  historii ojców i ich córek. Analiza badań ds Lindy Nielsen z Wake Forest University pokazuje, że dziewczynki, które mają dobre relacje z ojcami we wczesnym dzieciństwie, są samodzielne w życiu i bardziej pewne siebie. Przekonuje was najnowsza kampania Barbie?

Tematy:

Nieprawidłowy email