Ojciec bawiący się lalką z córką w kampanii Barbie

„Dads who play Barbie” to nowa kampania marki Barbie, która pokazuje, że ojcowie również mogą się bawić lalkami ze swoimi córkami.

Foto: Materiały prasowe

Firma Mattel w najnowszej kampanii „Dads who play Barbie” postanowiła odejść od stereotypowego obrazu ról przypisywanych kobietom i mężczyznom. W spocie reklamowym pokazany jest mężczyzna, który spędza weekendy na oglądaniu meczu piłki nożnej, jednak zawsze znajdzie czas, aby pobawić się ze swoją córką lalką Barbie.

W kampanii pokazano sześć autentycznych  historii ojców i ich córek. Analiza badań ds Lindy Nielsen z Wake Forest University pokazuje, że dziewczynki, które mają dobre relacje z ojcami we wczesnym dzieciństwie, są samodzielne w życiu i bardziej pewne siebie. Przekonuje was najnowsza kampania Barbie?

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

~fajna_kampania_barbie : Fajnie, że tworzone są takie projekty. Reklamy obecnie są, niestety, dość sztampowe, więc tym bardziej należy to docenić. Inna kwestia to sam wygląd lalki Barbie i jej nierealna figura, ale to już temat poruszany tyle razy, że chyba nie ma co go mielić. Najważniejsze, żeby dziecko miało świadomość, że nie jest to realny wzorzec człowieka.
26 sty 15:11
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Nieprawidłowy email