Naomi Watts i Tommy Hilfiger razem walczą z rakiem piersi

Tommy Hilfiger po raz ósmy podjął współpracę z Breast Health International. Projektant zaprojektował specjalną torebkę. Dochód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony na rzecz kobiet walczących z rakiem piersi. Ambasadorką akcji jest Naomi Watts.

fot. materiały prasowe

Październik to miesiąc walki z rakiem piersi. W działania na rzecz zdrowia i świadomości kobiet aktywnie włącza się świat mody. Prawie każda marka w jakiś sposób stara się wspierać badania mające doprowadzić do odnalezienia lekarstwa lub pomaga kobietom dotkniętym przez chorobę.

Tommy Hilfiger robi to od ośmiu lat. Współpracuje blisko z Funduszem na Rzecz Życia fundacji BHI. Co roku projektuje nową, wyjątkową torebkę, która jest sprzedawana w butikach na całym świecie. Dochód jest przeznaczany na działalność BHI. Jak co roku, Hilfiger zaprasza do współpracy gwiazdę - ambasadorkę. Tym razem padło na australijską piękność, Naomi Watts. Zdjęcia do kampanii promocyjnej akcji wykonał Patrick Demarchelier.

fot. materiały prasowe

„Jestem zaszczycona, że mogę być częścią tej kampanii.”- powiedziała Naomi Watts. „Inicjatywa ta przyczynia się do zwiększenia poziomu świadomości na temat zdrowia kobiet oraz gromadzi znaczące fundusze przeznaczane na udzielenie wsparcia dla rodzin, które na co dzień walczą z rakiem piersi. To dla mnie bardzo ważne móc wesprzeć tak wspaniałą akcję. Moim celem jest podkreślać, jak bardzo ważne jest wczesne wykrycie raka. Mając sama dwoje dzieci dobrze wiem, jak zabiegane jesteśmy, warto jednak zwrócić uwagę, że samo badanie zajmuje zaledwie kilka minut.”

„Jestem dumny z tego, że mogę kontynuować naszą współpracę z Breast Health International” – powiedział Tommy Hilfiger. „Przez ostatnie osiem lat zaprojektowaliśmy limitowaną serię torebek, aby zbudować świadomość, zgromadzić fundusze oraz wpływać w pozytywny sposób na życie kobiet dotkniętych rakiem piersi na całym świecie. Naomi Watts jest od wielu lat zaprzyjaźniona z naszą marką, więc uważam ją za idealną ambasadorkę do tego projektu. Jej zaangażowanie we wspieranie działań podejmowanych przez BHI jest niezwykle inspirujące"- tłumaczył.

fot. materiały prasowe

Tegoroczna torebka wyprodukowana z najlepszych włoskich skór łączy klasyczną, amerykańską estetykę oraz szykowny styl marki Tommy Hilfiger poprzez połączenie granatu, jasnobrązowych akcentów, zakończonych elegancką czerwoną lamówką i asymetrycznych kieszeni oraz frędzla w kolorach czerwonym, białym i niebieskim.

fot. materiały prasowe

Torebka z limitowanej serii będzie kosztować €299, z czego €100 z każdej sprzedanej torebki zostanie bezpośrednio przekazane do Funduszu na Rzecz Życia. Inicjatywa BHI wspiera kobiety chore na raka piersi, umożliwiając im pokrycie kosztów, które zazwyczaj nie są objęte przez programy ubezpieczenia zdrowotnego, takie jak np. zawiezienie na wizytę do lekarza lub zapewnienie opieki nad dziećmi podczas leczenia.

„Jesteśmy niezmiernie wdzięczni Tommy’emu Hilfigerowi za jego wsparcie dla naszej organizacji” - powiedziała Shelley Schwartz, Prezydent Założyciel Breast Health International. „Współpraca z Tommym, Naomi Watts oraz Patrickiem Demarchelierem podczas tegorocznej kampanii była dla nas wyjątkowym doświadczeniem. Podziwiamy również ich zaangażowanie w działania podejmowane przez naszą organizację. Przychody ze sprzedaży limitowanej serii torebki w dużym stopniu pomagają nam realizować naszą misję: ulepszenie jakości życia kobiet oraz rodzin dotkniętych chorobą raka piersi.”

Tematy:

Nieprawidłowy email