Najlepiej opłacani modele

Który z modeli zgarnia największe kontrakty, chodzi na najważniejszych pokazach i prezentuje najbardziej magnetyczny wizerunek? Poznajcie listę 10 najlepiej zarabiających modeli w 2013 roku według Forbesa.

Getty Images

Wczoraj pisaliśmy o finansowych dysproporcjach w świecie modelingu. To jedna z nielicznych branż, w których kobiety dominują nie tylko ilościowo, lecz również zgarniają nieporównywalnie większe wypłaty. Panowie, mimo iż w tej kwestii pozostają w tyle mogą liczyć na całkiem przyzwoite zarobki. Poznajcie dziesiątkę najlepszych, najgorętszych i najbardziej nadzianych modeli na świecie.

Kampania Versace

10. Tobias Sorensen Roczne zarabia: 265 tysięcy dolarówTobias jest jednym z wybiegowych weteranów. Poza pokazami występuje również w kampaniach marek takich jak Versace, Diesel, Dolce & Gabbana i Belstaff.

Kampania Lagerfeld

9. Jon Kortajarena Rocznie zarabia: 290 tysiecy dolarówHiszpan Jon Kartajarena w przeciągu ostatniego roku dodał do swojego portfolio kampanie dla marek: Karl Lagerfeld, H&M, Zara, Hudson Jeans i nowego zapachu Caroliny Herrery

Kampania Gurlain

8. Ollie Edwards Rocznie zarabia: 410 tysięcy dolarówBrytujczyk jest twarzą Ralpha Laurena, zapachu Guerlain Habit L'eau Rouge, DKNY, Dunhill, Hackett i Bally.

Kampania Calvin Klein

7. Tyson Ballou Rocznie zarabia: 425 tysięcy dolarówTyson zaczął karierę w wieku 15 lat. To zaskakująco szybko, jak na męskiego modela. Na swoim koncie ma kampanię dla Jil Sander, Calvina Kleina i Salvatore Ferragamo.

Kampania Hugo Boss Orange

6. Ryan Burns Rocznie zarabia: 610 tysięcy dolarówRyan od wielu lat jest twarzą marki Ermenegildo Zegna. Współpracował również z Hugo Boss, Massimo Dutti i Gap.

Kampania Emporio Armani

5. Noah Mills Rocznie zarabia: 740 tysięcy dolarówNoaha możecie kojarzyć z drugiej części filmu "Seks w Wielkim Mieście". Model wystąpił równiez w kampanii Esprit, Versace i Michaela Korsa.

Kampania Tommy Hilfiger

4. Arthur Kulkov Rocznie zarabia: 950 tysięcy dolarówRosjanin od lat współpracuje z marką Dolce & Gabbana i Tommy Hilfiger.

Kampania Giorgio Armani

3. Simon Nessman Rocznie zarabia: 1,1 miliona dolarówW tym sezonie Simon jest twarzą Michaela Korsa i Georgio Armani. W swoim portfolio ma również współpracę z markami: Diesel, Gap, H&M i Calvin Klein.

Kampania dolce & Gabbana

2. David Gandy Rocznie zarabia: 1,4 miliona dolarówTo najprawdopodobniej najbardziej rozpoznawalna twarz wśród światowych modeli. David zrobił w tym sezonie kampanię między innymi Dolce & Gabbany i Marks & Spencer. Jest ambasadorem whisky Johnnie Walker Blue, ma własną aplikację treningową oraz udziały w firmie produkującej niskokaloryczne lody, Whey Hey.

Kampania Victor&Rolf

1. Sean O'Pry Rocznie zarabia: 1,5 miliona dolarówSean rozpoczął karierę w wieku 17 lat, gdy skaut z agencji odnalazł jego zdjęcia na myspace'owym profilu. Trudno zliczyć kampanie, które zrobił od tego czasu. Tylko w tym sezonie jego twarz zdobi reklamy Calvina Kleina, Versace, Michaela Korsa i Viktora & Rolfa.

Tematy:

Nieprawidłowy email