#WięcejNiżTyłek: kampania jeansów przeciw stereotypom o kobietach

Kampania jeansów inna niż wszystkie. W reklamie #MoreThanaBum (#WięcejNiżTyłek) znana marka podkreśla wartości kobiet, ktore wykraczają poza ich wygląd.

Foto: Materiały prasowe

Marka Wrangler zaprosiła do kampanii kobiety, które przekonują, że mają coś więcej do pokazania, niż tylko atrakcyjny wygląd.

Foto: Materiały prasowe Gabi Drzewiecka

W muzycznym spocie wystąpiła piosenkarka Kimbra, olimpijka Francesca Piccinini, aktywistka transgender Paris Lees, choreograf Nikeata Thompson i polska dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka.

W trakcie spotu do piosenki „Ain’t About What’s Behind Me” kobiety opowiedziały m.in. o swoich zawodach i pasjach, promując linię jeansów Wranglera "Body Bespoke": 11 modeli zaprojektowanych indywidualnie do określonego typu budowy ciała. Kampania oznaczona została hasztagiem #MoreThanaBum (#WięcejNiżTyłek). Zobaczcie klip!

Tematy:

Nieprawidłowy email