#WięcejNiżTyłek: kampania jeansów przeciw stereotypom o kobietach

Kampania jeansów inna niż wszystkie. W reklamie #MoreThanaBum (#WięcejNiżTyłek) znana marka podkreśla wartości kobiet, ktore wykraczają poza ich wygląd.

Foto: Materiały prasowe

Marka Wrangler zaprosiła do kampanii kobiety, które przekonują, że mają coś więcej do pokazania, niż tylko atrakcyjny wygląd.

Foto: Materiały prasowe Gabi Drzewiecka

W muzycznym spocie wystąpiła piosenkarka Kimbra, olimpijka Francesca Piccinini, aktywistka transgender Paris Lees, choreograf Nikeata Thompson i polska dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka.

W trakcie spotu do piosenki „Ain’t About What’s Behind Me” kobiety opowiedziały m.in. o swoich zawodach i pasjach, promując linię jeansów Wranglera "Body Bespoke": 11 modeli zaprojektowanych indywidualnie do określonego typu budowy ciała. Kampania oznaczona została hasztagiem #MoreThanaBum (#WięcejNiżTyłek). Zobaczcie klip!

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email