Polska marka MISBHV podbija Nowy Jork podczas Fashion Weeka

Rihanna, Cara Delevingne, Jourdan Dunn i Azealia Banks – to gwiazdy, które już zakochały się w projektach MISBHV. Teraz polska marka ma okazję podbić również Nowy Jork, a tym samym zyskać nowych klientów, prezentując kolekcję podczas słynnego Fashion Weeka.

Foto: Getty Images

Tym debiutem trzeba się chwalić. MISBHV pokazała swoją kolekcję podczas Fashion Weeka w Nowym Jorku. Młoda marka, kreująca nowoczesną polską modę, zdecydowanie wyróżnia się na tle współczesnych sieciówek.

Założycielka Natalia Maczek kreuje typowo streetwearową modę – w ofercie MISBHV znajdziemy często awangardowe ubrania zacierającą granicę pomiędzy typowo męskimi a damskimi krojami. Projektantka eksperymentuje z materiałami, wytrwale stawia na nowoczesność i innowacyjność, włączając w swoje projekty polskie akcenty.

Foto: Getty Images Misbhv
Foto: Getty Images GettyImages-602241950

W kolekcji MISBHV na sezon wiosna-lato 2017, którą można było zobaczyć ostatnio w Nowym Jorku, inspirowana jest wspomnieniami projektantki z dzieciństwa. W swoich projektach Maczek zderza ze sobą elementy garderoby motocyklistów, których Natalia dobrze zapamiętała z lat 80., wraz z estetyką uroczej lalki Barbie, muzyki Christiny Aguilery i Britney Spears, którymi była swego czasu zafascynowana. Ta kombinacja doprowadziła do powstania alternatywnej, streetowej kolekcji złożonej z motocyklowych hybryd, kurtek na suwaki, połyskliwych bluz z charakterystycznym logo marki i luźnych spodni.

Foto: Getty Images

Pokaz wypadł świetnie. Trzymamy kciuki za MSBHV, a na pewno jeszcze nie raz o nich usłyszymy.

Foto: Getty Images
Foto: Getty Images

Tematy:

Nieprawidłowy email