Michael Kors walczy z głodem

Modowa marka ogłosiła długoterminowe zaangażowanie w walkę z problemem głodu. Michel Kors rozpoczął współpracę ze Światowym Programem Żywnościowym – największą organizacją humanitarną świata.

Michael Kors

Światowy Program Żywnościowy (WFP) jest największą na świecie organizacją humanitarną, która pod skrzydłami ONZ, została powołana do walki z problemem globalnego głodu. Zadaniem WFP jest niesienie pomocy wszędzie tam, gdzie zagrożone jest ludzkie życie – zwłaszcza, kiedy obywatele nie mogą zapewnić sobie pożywienia. Organizacja od 50 lat działa w ponad 70 krajach, wyżywiając ponad 90 milionów ludzi na całym świecie.

Michael Kors podjął się zaangażowania w zbiórkę pieniędzy oraz szerzenia świadomości społeczeństwa o problemach potrzebujących. Marka wzięła się ostro do pracy i już w marcu wprowadzi na rynek dwa modele zegarków typu unisex z linii WATCH HUNGER STOP, dedykowanej WFP. Całkowity dochód ze sprzedaży akcesoriów zostanie przekazany na walkę z głodem, co oznacza, że za cenę jednego zegarka, wyżywionych zostanie 100 dzieci.

Tematy:

Nieprawidłowy email