Martyna Kaczmarek:19-letnia założycielka fundacji „Dzień dla Życia” ambasadorką Panache

Martyna Kaczmarek nie jest modelką Victoria’s Secret. Nie jest celebrytką. Nie pojawia się na ściankach, ani na kanapach śniadaniowych programów. Ma 19 lat, jest studentką SGH. Rok temu wystartowała z akcją „Dzień dla życia”, która promuje oddawanie krwi, szpiku kostnego i organów. Jej fundacja działa w całym kraju, a Martyna właśnie została ambasadorką Panache, producenta bielizny, którego produkty doskonale znają miłośniczki pięknych biustonoszy.

Foto: Panache

„Modelled by role models” to akcja zorganizowana przez Panache, brytyjską markę produkującą bieliznę, którą znają chyba wszystkie posiadaczki dużych biustów w Europie. Panache od lat walczy ze stereotypami i szufladkowaniem. Przekonuje dziewczyny, że świat bielizny nie kończy się na push-upach w rozmiarze 75B i że nie trzeba wyglądać jak Aniołek Victoria’s Secret, by być modelką. Na swoje ambasadorki marka wybiera kobiety, które mają pasję, są wzorem do naśladowania. Dlatego do współpracy z Panache zaproszono nie tylko 19-letnią Martynę Kaczmarek, inicjatorkę akcji „Dzień dla życia”, ale i inne kobiety, których historie są równie inspirujące. Supermodelka plus size - Marquita Pring, terapeutka sportowa i promotorka biegania -Amy Hughes, lekkoatletka zwyciężająca w paraolimpiadzie - Hannah Cockroft, pielęgniarka walcząca z ebolą Rachel Elliott, piosenkarka - Mica Paris  to pozostałe bohaterki, które wraz z Martyną przekonują, że kobiety są wzorami do naśladowania. Niestety, jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Panache, 81 proc. kobiet zgadza się, że autorytety w stylu Pring czy Kaczmarek sprawiają, że ludzie stawiają sobie wyższe cele. Jednocześnie, aż 75 proc. ankietowanych uważa, że nie ma kobiet, które są wzorami do naśladowania!

Foto: Panache

Panache, razem ze swoimi ambasadorkami – autorytetami, chce to zmienić. Zarówno brytyjska marka, jak i jej modelki wierzą, że wielkie zmiany są sumą małych zmian, pojedynczych działań, takich, jak decyzja o oddaniu krwi czy zapisaniu się do banku dawców szpiku. Tak było w przypadku Martyny Kaczmarek, która w dniu osiemnastych urodzin oddała krew. Zaraz potem powstał pomysł akcji „Dzień dla życia”, która zwiększa świadomość społeczną w kwestii oddawania krwi czy bycia dawcą organów. Rok później „Dzień dla życia” stał się fundacją, a Martyna Kaczmarek pojawiła się w przepięknej sesji Panache. Pokazuje, że Polki nie tylko są przepięknymi kobietami (ten uśmiech!!) ale i inspirują do działania.

Historie pozostałych ambasadorek są podobne. Każda z nich zaczynała, od czegoś pozornie niewielkiego – Amy Hughes przebiegła pierwszy maraton by potem zostać jedyną kobietą na świecie, która w 53 dni przebiegła 53 maratony w 53 miastach. Z kolei Rachel Elliott bez chwili namysłu pojechała do Sierra Leone, gdzie pracowała jako wolontariuszka – pielęgniarka podczas epidemii eboli.

„Każda z tych niezwykłych kobiet została wybrana dzięki ich sile, osiągnięciom i działalności na rzecz społeczeństwa, ale również ze względu na ich zdrowe podejście do ciała i wyglądu. Chcemy promować zarówno piękno kobiet i ich ciał jak i ich sukcesy, fakt, że są wzorami do naśladowania dla kolejnych pokoleń kobiet, inspiracją,” czytamy w informacji prasowej.

Kolejne marki sięgają po „zwykłe” kobiety produkując swoje kampanie reklamowe, lookbooki, sesje. Nas tylko cieszy fakt, że kanon piękna w świecie mody poszerza się nie tylko o dziewczyny różnych rozmiarów ale i modelki, które inspirują do działania (zarówno pójścia na siłownię jak i do banku krwi).

Foto: Panache

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

~Grzegorz z Elbląga : Ja zostałem konsulem odzieży zwierzchniej.
20 maja 15 21:15 | ocena: 100%
Liczba głosów:9
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~M. : A nie dało się w artykule zalinkować ładnych biustonoszy zamiast tych kosmetyków? Panachowe biustonosze warte są polecenia!
18 maja 15 18:05 | ocena: 89%
Liczba głosów:9
89%
11%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~enkai : Czy ta Martyna Kaczmarek to ta sama, która pracuje dla Sony Xperia Support bo tę znam z z bardzo nieładnej strony.
14 paź 08:52
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~... : noż kur!! więcej reklam sie nie dało?
21 maja 15 10:16 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
~nnn : Fuj! Grube wszystkie...
21 maja 15 06:54 | ocena: 73%
Liczba głosów:11
27%
73%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Nieprawidłowy email