Marka Diesel stworzyła linię ubrań dla warszawskiego DH VITKAC

Takiej współpracy jeszcze nie było! Najsłynniejsza na świecie marka premium produkująca jeansy stworzyła unikalną kolekcję inspirowaną warszawską architekturą. Zobaczcie projekty, jakie stworzyli projektanci marki Diesel ekskluzywnie dla VITKAC!

VITKAC

Kto by pomyślał, że pierwsza wizyta Renzo Rosso w Polsce zaowocuje takim projektem! Założyciel i właściciel marki Diesel przyjechał do Warszawy w maju, by promować najnowszą kolekcję ubrań. Spotkanie z dziennikarzami zorganizowano w domu handlowym VITKAC, gdzie po oficjalnej prezentacji kolekcji Diesla, gości zaproszono na uroczystą kolację. To właśnie wtedy, podczas niezobowiązujących pogawędek padł pomysł stworzenia linii ubrań, dedykowanej domu handlowemu VITKAC.

Jak się okazało, Renzo Rosso do pomysłu podszedł bardzo entuzjastycznie. Właściciel Diesla przedstawił pomysł swojemu zespołowi i od razu podjęto prace nad kolekcją. W efekcie powstały t-shirty i skórzana kurtka z nadrukami przedstawiającymi warszawską architekturę. Główną inspiracją oczywiście była fasada VITKAC-a oraz wizerunek filozofa, malarza, pisarza, człowieka teatru i przede wszystkim patrona domu handlowego – Witkacego. Na printach ubrań znalazł się także Prudential - warszawski wieżowiec, wybudowany w latach 1931-1933. Utrzymany w stylu art déco budynek jest ważnym historycznie i symbolicznym elementem architektury na mapie Warszawy i to właśnie on zwrócił uwagę projektantów Diesla.

Do produkcji ubrań użyto naturalnych materiałów najwyższej jakości. Linia ubrań DIESEL FOR VITKAC dostępna będzie w sprzedaży od 24 listopada 2014 tylko i wyłącznie w salonach DIESEL w Polsce.

VITKAC
VITKAC
VITKAC
VITKAC

Tematy:

Nieprawidłowy email