Marc Jacobs i jego sześć muz w kampanii Louis Vuitton

Sześć wielkich kobiet i jedna reklama Louis Vuitton, czyli kampania-pożegnanie w stylu Marca Jacobsa!

Louis Vuitton

Marc Jacobs odchodzi z Louis Vuitton - to jedna z najbardziej zaskakujących informacji w świecie mody. Ostatnią kolekcją projektantka zrealizowaną dla LV była ta, którą Marc Jacobs zaprezentował podczas wrześniowego Paris Fashion Week. Teraz światło dzienne ujrzała ostatnia kampania reklamowa, którą Marc Jacobs żegna się z francuskim domem mody.

Louis Vuitton

Za obiektywem stanął Steven Meisel, a na planie zdjęciowych pojawiło się sześć muz Marca Jacobsa, a jednocześnie prawdziwych ikon współczesnej mody i kultury – Sofia Coppola, Catherine Deneuve, Fan Bingning, Edie Campbell, Caroline de Maigret i Gisele Bundchen.

Louis Vuitton

Okazją do zrealizowania tych przepięknych zdjęć jest wiosenno-letnia kampania, prezentująca limitowane wersje kultowej torebki Noe.

Louis Vuitton

Zostać gwiazdą retrospektywnej kampanii Louis Vuitton to wielkie wyróżnienie. W ciągu 16 lat pracy Marca Jacobsa dla francuskiej marki na zdjęciach LV pojawiło się naprawdę dużo pięknych i znanych twarzy. Były wśród nich m.in.: Angelina Jolie, Scarlett Johansson czy Jennifer Lopez. Swoje pięć minut miały również Polki - Zuza Bijoch czy Monika Jac Jagaciak.

Louis Vuitton

Jednak tylko tych sześć wybranych kobiet dostąpiło zaszczytu wzięcia udziału w pożegnalnej kampanii Marca Jacobsa dla LV. Każda z nich reprezentuje inny styl, urodę, charakter i zdecydowanie ma inny cel. Najmłodszą gwiazdą jest Edie Campbell – świeża krew w przemyśle modowym i przedstawicielka nastoletnich klientek Louis Vuitton. Jest także Caroline de Maigret – polsko-francuska modelka i ikona lat 90-tych. Gisele Bundchen natomiast to prawdziwy symbol naszych czasów. Fan Bingbing to największa ikona chińskiej mody, której zadaniem jest przyciągnąć do salonów LV klientki właśnie z tego regionu świata. Klasykę i ponadczasową elegancję reprezentuje Catherine Deneuve. Ostatnią gwiazdą kampanii jest Sofia Coppola, którą z Markiem Jacobsem łączą wyjątkowo przyjacielskie relacje od wielu lat.

Louis Vuitton

Przepiękne zdjęcia, wspaniałe kobiety i… ta jedna wyjątkowa torebka, która na fotografiach Stevena Meisela wygląda jak dzieło sztuki, jak skarb! Torebka Noe premierę miała w 1932 roku i pierwotnie służyła do przewożenia szampana. Teraz model sprzed ośmiu dekad zmienił swoje oblicze. Na każdym zdjęciu jest inna wersja Noe, którą w zależności od modelu zdobią cekiny, kryształki, a nawet spektakularne szmaragdowe pióra. Na każdym z modeli pojawiła się również charakterystyczna kłódka Louis Vuitton.

Louis Vuitton

Naszym zdaniem to jedna z najlepszych kampanii LV ostatnich lat. Kampania-symbol, kampania-laurka, kampania piękna i wielowymiarowa. Zaskakujący może być również jej nieco mroczny charakter. Cóż... paryski błękit, w którym utrzymana jest reklama, nie pasuje do typowych wiosennych kampanii, ale... Marc Jacobs i jego moda istnieje ponad tym, co wypada, a co nie. A co Ty sądzisz o tej kampanii?

Tematy:

Nieprawidłowy email