Marc by Marc Jacobs wiosna lato 2015 genialna instagramowa kampania

Po sukcesie poprzedniej kampanii reklamowej, w której pojawiły się modelki znalezione na Instagramie, Marc by Marc Jacobs ponownie wyruszył na łowy w poszukiwaniu modeli w social media. Zobaczcie szczęśliwą jedenastkę!

Marc by Marc Jacobs spring summer 2015

W wiosennej kampanii Marc by Marc Jacobs nie zobaczymy profesjonalnych modelek i modeli, a twarze z mediów społecznościowych. Łowczyniami instagramowych talentów były Katie Hillier i Luella Bartley, które kilka miesięcy temu ogłosiły specjalny konkurs. Warunkiem wzięcia w nim udziału było zrobienie sobie zdjęcia ze specjalnym hashtagiem - #castmemarc.

Marc by Marc Jacobs spring summer 2015
Marc by Marc Jacobs spring summer 2015

Podobno zgłoszeń do konkursu było ponad 70 tysięcy! Z tej ogromnej rzeszy ludzi wybrano szczęśliwą jedenastkę!

Marc by Marc Jacobs spring summer 2015
Marc by Marc Jacobs spring summer 2015

Dziewczyna z tęczą na głowie, niebieskooka nimfa czy okularnica „mokra włoszka” – to właśnie te dziewczyny przypadły do gustu ekipie Marc by Marc Jacobs. Nie zabrakło również męskich twarzy!

Marc by Marc Jacobs spring summer 2015
Marc by Marc Jacobs spring summer 2015

Wszyscy oni być może nie są perfekcyjnie piękni, nie mają idealnych kości policzkowych czy długich nóg, ale mają to coś, co sprawia, że cała kampania Marc by Marc Jacobs zamieniła się w kwintesencję dobrej zabawy!

Marc by Marc Jacobs spring summer 2015

– Chcieliśmy uchwycić całą ich młodość i energię – komentował Marc Jacobs na łamach WWD. – Podkreślić świeżość i ducha linii Marc by Marc Jacobs.

Marc by Marc Jacobs spring summer 2015
Marc by Marc Jacobs spring summer 2015

Niemała w tym zasługa twórców sesji – m.in. fotografa Davida Simsa i stylistki Katie Grand. Zadbano bowiem o to, aby w każdym ze zdjęć pokazać nie tylko modę, ale również osobowość laureatów społecznościowego konkursu. Pomysł genialny i genialnie prosty, a zdjęcia dynamiczne, zwariowane, prawdziwe. Takich kampanii chcemy więcej! A Ty, co sądzisz o najnowszej reklamie Marc by Marc Jacobs?

Tematy:

Nieprawidłowy email