MANGO STWORZY LINIĘ VIOLETA DLA KOBIET PLUS-SIZE

Na fali popularności modelek plus-size MANGO - jedna z najbardziej znanych sieciówek na świecie – planuje poszerzenie kobiecej rozmiarówki.

MANGO

Hiszpańska marka ogłosiła właśnie, że rozpoczęła produkcję nowej linii Violeta, skierowanej do kobiet w rozmiarach od 40 do 52. W sieci pojawiło się pierwsze zdjęcie Violety! Jeśli to ma być jej wizytówka, naprawdę jesteśmy bardzo ciekawi reszty!

MANGO

Z tego, co widzimy nie będzie to kolejna kolekcja worków dla puszystych. Młoda, świeża i bardzo trendy - tak ma być cała Violeta! Pomyślana z myślą o kobiecie plus-size, która o każdej porze dnia i nocy chciałaby czuć się pięknie i modnie!

– Pasuje na mnie i bardzo mi się podoba! – to największy komplement dla twórców kolekcji Violeta, który chcieliby usłyszeć z ust swoich klientek.

Violetta składać się będzie z aż 400 elementów – ubrań i dodatków. Każdego miesiąca do kornera Violety w sklepach Mango dodawane będą kolejne elementy kolekcji.

Violeta w pierwszych sklepach MANGO zadebiutuje w połowie stycznia przyszłego roku. Początkowo pojawi się w sklepie online, ale już 17 stycznia trafi do pierwszych sklepów stacjonarnych w Europie - Hiszpanii, Francji czy Niemczech. Hiszpańska marka planuje, że do końca 2014 roku Violeta będzie dostępna w 100 sklepach na całym świecie.

Obecnie w niespełna 2500 sklepów MANGO rozsianych po ponad 100 krajach dostać możemy ubrania w rozmiarach maksymalnie do 46. Jednak te modele to zazwyczaj pojedyncze sztuki wybranych kolekcji.

MANGO

Stworzenie kolekcji dla puszystych kobiet to duże, ale nie jedyne zmiany w sieci MANGO. Ostatnio w wybranych sklepach MANGO pojawiła się linia sportowo-bieliźniarska oraz linia męska. Jak donoszą hiszpańskie serwisy ekonomiczne, marka zamierza poszerzyć swoją ofertę także o linię MANGO Kids. Od początku tego roku planowano również uruchomienie linii MANGO Rebels, skierowanej dla nastoletnich klientów. Jej premierę przesunięto jednak w czasie właśnie ze względu na Violetę, która zdaniem rodziny Andić – właścicieli firmy – jest priorytetem.

Inwestycja w nowe linie odzieżowe kosztować będzie hiszpańską firmę około 27 milionów euro.

Tematy:

Nieprawidłowy email