Łukasz Jemioł wspiera walkę z rakiem piersi

Łukasz Jemioł i Avon połączyli siły. Ich wspólny projekt ma wspomóc akcję dedykowaną profilaktyce raka piersi - Dzień Różowej Wstążki.

Foto: Materiały prasowe

Dzień Różowej Wstążki to jedno z największych wydarzeń w Polsce dedykowanych profilaktyce raka piersi i uświadamianiu Polkom, że wcześnie wykryta choroba to nie wyrok. Organizatorem akcji jest koncern kosmetyczny Avon. W tym roku postanowił go wesprzeć jeden z popularniejszych polskich projektantów, Łukasz Jemioł. Z tej okazji powstała limitowana seria t-shirtów z wymownym napisem "Be First".

„Bardzo się cieszę, że w tym roku współpracuję z Avon przy okazji kampanii Avon kontra Rak Piersi i mogę stworzyć linię koszulek, która będzie przypominać kobietom o tym, jak istotne są badania profilaktyczne. Hasło "Be First”, które znajduje się na koszulce ma zachęcać kobiety do tego, aby one pierwsze podejmowały kroki w kierunku profilaktyki, badały się regularnie i nie czekały na pojawienie się pierwszych symptomów choroby.”
mówi Łukasz Jemioł

Koszulki będzie można nabyć na organizowanej w Warszawie 11 czerwca imprezie. Ich cena to 65 zł, a cała suma ze sprzedaży przeznaczona zostanie na działania w ramach kampanii Avon kontra Rak Piersi.

Foto: Materiały prasowe Łukasz Jemioł x Avon

Tematy:

Nieprawidłowy email