Louis Vuitton na liście Forbesa

W tym roku prestiżową listę najbardziej wartościowych marek magazynu Forbes zdominowały firmy technologicznie, ale nie obyło się bez modowego akcentu. Francuska marka Louis Vuitton uplasowała się na 14. miejscu listy 100 najbardziej wartościowych marek na świecie.

Foto: Getty Images

Wyróżnienie magazynu Forbes jest kolejnym dowodem na to, że branża modowa stanowi ogromnie istotny sektor światowego przemysłu. Marka Louis Vuitton zajęła bardzo wysokie – 14.miejsce na liście 100 najbardziej wypływowych i wartościowych marek świata. Rangę tego wyróżnienia podnosi fakt, Louis Vuitton znalazł się w ścisłej czołówce w towarzystwie takich technologicznych gigantów, jak Google, Microsoft czy Apple. Sukces Louis Vuitton w głównej mierze przypisywany jest Nicolasowi Ghesquière'owi, który zajmując stanowisko dyrektora kreatywnego po Marcu Jacobsie, drastycznie zmienił wizerunek francuskiego domu mody.

Oprócz Louis Vuitton na Forbes’a znalazły się także inne modowe marki: H&M (36. miejsce),  Gucci (42), Hermes (51),  Cartier (55),  Zara (58), Coach (63), Rolex (65), Prada at (74), Chanel (85), Ralph Lauren (89) i Target (92).

Tematy:

Nieprawidłowy email