Louis Vuitton wspiera UNICEF

To już kolejna odsłona akcji #MakeAPromise, prowadzonej przez Louis Vuitton we współpracy z UNICEFem. Środki pozyskane dzię̨ki współpracy z tym paryskim domem mody wspierają działania dedykowane ochronie ż̇ycia i praw dzieci na całym świecie.

Foto: Materiały prasowe

Udział w tej wyjątkowej akcji potwierdza się kupują̨c bransoletkę̨ lub naszyjnik Sliver Lockit lub wpłacają̨c darowiznę bezpośrednio na konto UNICEF. Kolekcja biżuterii Silver Lockit, przygotowana specjalnie dla akcji #MakeAPromise inspirowana jest kłódką z 1890 roku zaprojektowaną przez Georges’a Vuittona dla klientów firmy, by zabezpieczyć ich najbardziej wartościowe rzeczy. Cena naszyjnika to 2.400 zł, natomiast za bransoletka trzeba zapłacić 2.000 zł.

Foto: Materiały prasowe Louis Vuitton

W tym roku uroczyste obchodzenie akcji #MakeAPromise przypada na dzień 12 stycznia. Tego dnia w butikach Louis Vuitton na całym świecie, będzie można nabyć bransoletki i naszyjniki z kłódką, a 200 euro od każdej sprzedanej sztuki przekazane zostanie na konto UNICEFU.

Tematy:

Nieprawidłowy email