Kim Basinger została modelką

60-letnia aktorka, Kim Basinger poszła w ślady swojej córki, Ireland Baldwin i podpisała kontrakt z agencją IMG. Czy matka i córka pojawiają się razem w kampanii reklamowej?

Kim Basinger / Getty Images

W dyskusjach o różnorodności w świecie mody bardzo często słychać głosy, że dominujący kanon piękna zupełnie wyklucza modelki inne niż bardzo młode, bardzo szczupłe i bardzo wysokie. Na szczęście od pewnego czasu coś zaczęło się zmieniać. W kampanii Cole Haan pojawiła się 85-letnia China Machado . Na brak zleceń nie może narzekać Carmen Dell’Orefice czy Daphne Selfe.

Kim Basinger / Getty Images

Do grona dojrzałych modelek dołączyła niedawno Kim Basinger. 60-letnia aktorka swoją przygodę z showbiznesem zaczynała właśnie jako modelka. Mając 16 lat podpisała kontrakt z agencją Ford Models. I choć zarabiała wówczas ogromne sumy, nie przepadała za swoim zawodem. Wspominając tamte czasy mówiła:

-Chodzenie z jednego castingu na drugi było bardzo trudne. Zawsze musiałam martwić się o to, jak wyglądam i ile ważę. Nie mogłam tego znieść, czułam, że się duszę.

Kim Basinger z matką w reklamie szamponu Breck, 1971 r.

W 1976 roku Kim postanowiła przeprowadzić się z Nowego Jorku do Los Angeles i na poważnie zająć się karierą filmową. 37 lat później Basigner powraca do świata mody. Wygląda genialnie i jest tak rozpoznawalna, że nie musi martwić się o chodzenie na castingi. Może natomiast zaplanować wspólną sesję z córką, Ireland Baldwin. 19-latka również należy do agencji IMG.

Alec Baldwin i Ireland Baldwin / Getty Images

W rozmowie z Variety vice prezes IMG, Ivan Bart wyznał iż praca z tak utalentowaną i spełnioną aktorką jak Kim Basinger, jest dla agencji zaszczytem.

- Kim ma ogromną siłę oddziaływania na ekranie. To ogromna zaleta, którą wykorzystamy poszukując dla niej nowych, zaskakujących możliwości w świecie mody i rozrywki.

Ponieważ ogromna agencja będzie zajmować się wszelkimi kontraktami reklamowymi Basinger, możemy się spodziewać, że niedługo dojrzała aktorka zostanie gwiazdą kilu kampanii. Z tak genialnymi warunkami, może spokojnie konkurować z młodszymi gwiazdami. Może wzorem Jane Fondy zostanie ambasadorką L'Oreal? Albo podobnie jak Lauren Hutton będzie reklamować jedną z wielu marek odzieżowych? W redakcji już robimy zakłady!

Tematy:

Nieprawidłowy email