Kate Moss zajmie się sushi

Kampanie reklamowe kosmetyków, tworzenie własnych kolekcji ubrań, tytuł kapelusznika roku. Kate Moss jest naprawdę zapracowaną kobietą. Co zatem skłoniło modelkę do… zaprojektowania pudełka do sushi? Miłość do japońskiej kuchni!

Sushi Shop

We wtorek, 19 marca w paryskiej filii sieci Sushi Shop odbyła się uroczysta premiera nowej twórczości artystycznej Kate Moss. Modelka zaprojektowała pudełeczko na sushi, w którym klienci Sushi Shop będą mogli kupić swoje ulubione, japońskie potrawy.

Kate Moss znana jest ze swojej słabości do japońskiej kuchni. Paparazzi często fotografują modelkę przed restauracjami sushi na całym świecie.

-W przyszłym miesiącu otwieramy naszą pierwszą restaurację w Londynie, więc współpraca z Kate jest dla nas zupełnie naturalna – powiedział rzecznik prasowy Sushi Shop.

Współpraca modelki z francuską siecią restauracji sushi opiera się wyłącznie na wsparciu artystycznym. Kate Moss nie wystąpi w kampanii reklamowej.

Moss Box udekorowane jest cekinami w metalicznym odcieniu i zawierać będzie 40 kawałków sushi. Jedzenie sygnowane nazwiskiem modelki będzie dostępne w sieci Sushi Shop od 13 maja w cenie 45 euro.

Zobaczcie także: 50 twarzy Kate Moss, Kapelusznik roku – Kate Moss oraz Kate Moss twarzą Kerastase.

Kate Moss i Jamie Hince przed japońską knajpą w Londynie/ fot. Bulls Press
Kate Moss po kolacji w UMU Sushi, Londyn/ fot. Bulls Press

Tematy:

Nieprawidłowy email