Ta kampania społeczna daje do myślenia

W sieci pojawiła się kontrowersyjna kampania społeczna, która porusza ważny problem współczesnych kobiet i młodych dziewczyn - brak samoakceptacji. Jej autorką jest popularna youtuberka Rachel Levin.

Foto: istock

Perfekcyjne ciało, idealne włosy, makijaż i ubrania od projektantów - chcemy coraz więcej i również od siebie oczekujemy coraz więcej. Do tego dochodzi presja społeczeństwa, a także media społecznościowe, które kreują tzw. "świat idealny". W tym wszystkim zapominamy o sobie i naszych zaletach, a skupiamy się na innych, często obcych osobach, które w naszej głowie wynosimy na piedestał. Jaki jest tego efekt? U siebie widzimy tylko wady.

Spot pochodzący z kampanii "I am ugly" ("jestem brzydka") dotyczy właśnie problemu z samoakceptacją. Ma on za zadanie dać młodym kobietom do myślenia i przypomnieć im, że wiara w siebie i swoje możliwości jest kluczem do szczęścia. Autorką filmu jest bardzo popularna w Stanach blogerka, a także youtuberka Rachel Levin, której profile społecznościowe są pełne pięknych zdjęć, prezentujących modne i drogie stylizacje, przepiękne miejsca i propozycje efektownego makijażu.

Jednak tym razem postanowiła swoją popularność wykorzystać trochę inaczej i stworzyła właśnie ten krótki film, który pojawił się na jej kanale na You Tubie. W wideo młoda dziewczyna maluje się przed lustrem i wymienia tylko swoje wady. Po jakimś czasie jej odbicie zamienia się w małą dziewczynkę i... Koniecznie zobaczcie, co dzieje się dalej.

Tematy:

Polecamy także:

Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Nieprawidłowy email